Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:15:35 GMT

نبیه بری: مقاومت رمز قدرت لبنان است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۰۸۱

نبیه بری: مقاومت رمز قدرت لبنان است

به گزارش شبکه خبری المیادین، "نبیه بری" رئیس مجلس نمایندگان لبنان امروز (پنجشنبه) در پیامی به ملت لبنان به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جریان جنگ سال ۲۰۰۶ میلادی تاکید کرد: ما بار دیگر بر پایبندی لبنان برای آزادسازی کامل خاک خود تاکید می‌کنیم.

وی بری تصریح کرد: دست کشیدن لبنان از مقاومت به معنای دست کشیدن از وحدت و حاکمیتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پارلمان لبنان تاکید کرد: مقاومت از فاکتورهای قدرت لبنان است و ما بار دیگر بر پایبندی لبنان به این فاکتورها تاکید می کنیم، زیرا هرگونه دست برداشتن از آنها به معنای دست برداشتن از لبنان و وحدت و حاکمیت آن و موجودیت لبنان به عنوان یک میهن برای همه اقشار آن است.

وی همچنین در قسمتی دیگر از پیام خود درخصوص بحران ایجاد شده در لبنان، گفت: بحران داخلی دلایل داخلی دارد، اما یک علت ریشه‌ای وجود دارد و آن هم مجازات لبنان و پرداختن هزینه حمایت از ملت فلسطین از سوی این کشور است.

جنگ اسرائیل و لبنان که در اسرائیل به جنگ دوم لبنان و در لبنان به جنگ ژوئیه حرب تموز معروف است، جنگی است که به مدت ۳۳ روز بین ارتش متجاوز رژیم اسرائیل و حزب‌الله لبنان به وقوع پیوست و دامنه آن شمال اسرائیل و بخش های زیادی از لبنان را دربرگرفت. این جنگ با قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۰۶ و با پیروزی مقتدرانه حزب الله پایان یافت.  

برچسب‌ها لبنان اسرائیل نبیه بری رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان اسرائیل نبیه بری رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان اسرائیل نبیه بری رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله تجهیزات جاسوسی تازه تعویض‌شده یک پایگاه اسرائیلی را دوباره منهدم کرد

جنبش حزب‌الله لبنان، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، با انتشار بیانیه‌ای از انهدام مجدد تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم غزه و نیرو‌های مقاومت فلسطین، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، بار دیگر تجهیزات جاسوسی پایگاه «مسگاو» را منهدم کرده است.

در این بیانیه اشاره شده است که نیرو‌های مقاومت پیش از این نیز این تجهیزات را منهدم کرده بودند و ارتش اسرائیل اخیرا آن را تعویض و تعمیر کرده بود.

حزب‌الله امروز همچنین اعلام کرد حدود ساعت ۱۰:۲۰ محل استقرار نیرو‌های اسرائیل در جنوب پایگاه «جل العلام» را با موشک‌های برکان هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان صبح امروز تجهیزات به‌روزشده پایگاه «دویو» را نیز با سلاح مناسب هدف قرار داده بود.

حزب‌الله همچنین در عملیاتی دیگر ساختمانی را که نیرو‌های اسرائیلی در شهرک «شومیرا» از آن استفاده می‌کردند، مورد تهاجم قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون صد‌ها بار مواضع و پایگاه‌های ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی تازه تعویض‌شده یک پایگاه اسرائیلی را دوباره منهدم کرد
  • حمله موشکی سنگین قسام به یک مرکز نظامی صهیونیستی از جنوب لبنان