Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@10:47:04 GMT

تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در دستور کار مجلس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۱۳۱

تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها در دستور کار مجلس

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها چهارشنبه هفته جاری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد که ایران می‌تواند بازار بزرگی برای باشگاه تحریمی‌ها باشد.

سید علی موسوی  گفت: تقاضای جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه‌ تحریمی‌ها پیش از این در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده بود و قرار است روز چهارشنبه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه متشکل از کشورهای تحریم شده از طرف ایران با عضویت 25 کشور است که ایران می‌تواند نقش محوری در آن داشته باشد و بازار بزرگی برای محصولات کشاورزی به حساب بیاید.

وی با بیان این‌که «تحریم‌های آمریکا اقتصاد ما را هدف قرار داده و سیستم بانکی را قفل کرده است»، تصریح کرد: باشگاه تحریمی‌ها می‌تواند بازار بزرگ دو میلیارد جمعیتی برای کالاهای ایرانی باشد و مجلس نیز با تصویب کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها می‌تواند مصون سازی اقتصاد ایران را دنبال کند تا اقتصاد ایران را از آسیب تحریم کشورهای استکباری در امان نگه دارد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «ایران در باشگاه تحریمی‌ها می‌تواند نقش محوری داشته باشد و جایگاه خود را به اثبات برساند»، اظهار کرد: حضور ایران در این باشگاه اقتصاد ما را شکوفا می‌کند. صادرات محوری در اقتصاد ایران از شرایط ویژه اقتصاد مقاومتی است و بازارهای خارجی نیز از اهداف اقتصاد مقاومتی هستند و لذا این کشورها (چین، روسیه، ایران، ونزوئلا، لبنان، سوریه، عراق و ...) می‌توانند در کنار هم قرار گیرند و بازار بزرگی را برای ایران تشکیل دهند که در این صورت با صادرات کالاهای ایرانی می‌توانیم شاهد افزایش و در نتیجه جهش تولید باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مجلس کمیسیون ویژه باشگاه مجلس شورای اسلامی باشگاه تحریمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند

ابراهیم رئیسی اظهار داشت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و تبلیغ همجنس‌بازی را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش تسنیم، وی در جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و یک هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و تبلیغ همجنس‌بازی را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحد‌های مسکونی به متقاضیان تحویل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه