Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این انتصاب تعداد معاونت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به چهار مورد افزایش یافت .

شریعتی در آیین معارفه خانم دهقان گفت: با توجه به تغییردر تشکیلات سازمانی، معاونت توسعه ورزش بانوان ایجاد شد و با توجه به تعهد، تجارب و عملکرد قابل قبولی که خانم دهقان در زمان مسوولیت به عنوان رییس گروه ورزش بانوان استان داشتند، انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد، وی افزود: با این وجود انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی بهتر و تلاش بیشتر شاهد اتفاق خوبی در ورزش بانوان باشیم و ظرفیت‌های آن به  صورت ویژه با نگاه دقیق علمی و برنامه‌محور سهم بسزایی در کسب افتخار در میدان های آسیایی و جهانی برای ورزش استان و کشور رقم زند.

این مسوول خاطرنشان کرد: نگاه عدالت محور به توسعه ورزش بانوان از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان است و برای این امر در هر شهرستان یک سالن اختصاصی ویژه بانوان در نظر گرفته شد که امیدوارم در ادامه با برنامه‌ریزی به این امر توجه بیشتری صورت پذیرد و در ورزش قهرمانی و  همگانی شاهد ارتقا چشمگیری باشیم.

 ۴۵ درصد ورزشکاران سازماندهی و بیمه شده استان در ۷۵ هیات استان و ۲۰۰ هیات شهرستان در بیشتر رشته‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند و ۴۱ نفر هم به عنوان نایب رییس بانوان در هیات‌های ورزشی فعالیت دارند .

در یزد و تمامی شهرستان‌های استان برای جذب بانوان به ورزش و فراهم کردن زمینه آسایش و حضور آنها حداقل یک سالن اختصاصی برای فعالیت‌های ورزشی این قشر پیش‌بیینی شد و از سایر امکانات موجود و بر حسب ضرورت و به تفکیک در طول سال استفاده می‌کنند.

آزاده دهقان سال‌ها در سمت مسوول  ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد به فعالیت مشغول بود.

۴۹ درصد از یک میلیون و ۲۰۰  هزار نفر جمعیت استان یزد را بانوان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها ورزش همگانی یزد بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی یزد بانوان ورزش همگانی یزد بانوان اداره کل ورزش و جوانان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!