Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:30:00 GMT

اطلاع رسانی درست خدمات دولت، مردم را امیدوار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۳۱۸

اطلاع رسانی درست خدمات دولت، مردم را امیدوار می‌کند

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز پنجشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: باید تلاش ها و اقداماتی که دولت برای حل مشکلات مردم انجام داده و یا در حال انجام است را به آگاهی و اطلاع افکار عمومی برسانیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در طی دوران فعالیت خود متناسب با شرایط و وضعیت کشور و با وجود تحریم‌های ظالمانه و گسترده و بی سابقه و فشارهای اقتصادی، دستاوردهای چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارآمدی نظام سیاسی به توان دولت برمی گردد، اضافه کرد: اگر دولت کارآمد باشد، نشان دهنده کارآمدی نظام است و هماهنگی ارکان کشور از جمله سه قوه در راستای اهداف نظام اسلامی است.

کریمیان با تشریح وضعیت اقتصادی کشور یادآور شد: کاهش فروش نفت، آزاد سازی سهام عدالت، حمایت از تولید و بورس، تلاش برای کمک به معیشت خانوارها، کسری بودجه و تامین آن از منابع غیر نفت، افزایش تورم، حوادث غیر مترقبه چون سیل، کرونا و زلزله، کاهش ارزش پول ملی از جمله مشکلاتی است که دولت با آن روبرو بوده و دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با اشاره به ویروس همه گیر و جهانی کرونا، تاکید کرد: دولت، کشور را با همه مشکلات در شرایط کرونا به نحو احسن اداره کرد و نباید این شرایط، مانع خدمات رسانی شایسته به مردم شود.

کریمیان در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، پرچمداران دولت مکتبی و الگویی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اقدامات دولت در کردستان از جمله تلاش ها در حوزه بهداشت و درمان، راه آهن سنندج - همدان، افزایش ظرفیت منابع آبی و بهره مندی استان از آن ادامه داد: در شهرستان سقز هم اقدامات خوبی انجام شده و برخی از پروژه های اساسی در حال تکمیل شدن است که مهمترین پروژه نیمه تمام، طرح فرودگاه سقز است که تا پایان دولت به اتمام می رسد.

وی یادآور شد: توسعه فضای بیمارستانی و افزایش تخت ها از دیگر اقدامات دولت در شهرستان سقز است که از جمله می توان به آماده سازی بیمارستان شفا، ساخت کلینیک تخصصی و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی اشاره کرد.

شان محرم در برگزاری برنامه ها رعایت شود

فرماندار ویژه سقز با اشاره به همزمانی هفته دولت با آغاز ماه محرم بر برگزاری برنامه‌های مناسب و رعایت شان این ایام و برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت شرایط پروتکل‌های ستاد کرونای کشوری تاکید کرد.

رییس تبلیغات اسلامی سقز هم با بیان اینکه حضرت اباعبداله حسین(ع) تمام هستی خود را برای دین خدا گذشت با اشاره به روایت و احادیث، اهمیت مودت و محبت به اهل بیت حضرت محمد (ص) و سفارش های دینی درباره کربلا و قیام امام حسین را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و فشارهای استکبار جهانی افزود: قیام امام حسین(ع) یادآور ظلم ستیزی و عدالتخواهی، حق طلبی و دفاع از باورهای دینی است و ملت ایران از این قیام تاسی گرفته اند.

وی اضافه کرد: سه جلسه محوری در شهرک شهید هاشمی نژاد ارتش، شهرک شهید والی سپاه و فضای باز یکی از مدارس با رعایت پروتکل ها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رازیانی با بیان اینکه پذیرایی در هیات انجام نمی شود، ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی هم در قالب اهدای ماسک و مواد ضدعفونی کننده خواهد بود و نذورات به سمت کمک‌های مومنانه از جمله توزیع غذای گرم و تهیه سبدهای غذایی سوق پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها هفته دولت کردستان ماه محرم کارآمدی دولت سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کردستان ماه محرم کارآمدی دولت سقز هفته دولت کردستان ماه محرم کارآمدی دولت سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تجملیان افزود: اشخاصی که زمین‌های بزرگ را به شکل غیرقانونی تفکیک می‌کنند و همچنین افرادی که این زمین‌های تفکیک شده را خریداری می‌کنند، هر دو مرتکب عمل خلاف قانون می‌شوند، با این تفاوت که نفر اول سودش را می‌برد و گرفتاری‌هایش را برای خریداران دست دوم به بعد باقی می‌گذارد.   وی ادامه داد: ضرورت دارد شهروندان قبل از خرید هر قطعه زمین در هر منطقه از شهر، به شهرداری و اداره راه‌وشهرسازی مراجعه کرده و از وضعیت زمین مورد نظر (نوع کاربری آن، نداشتن معارض، دارا بودن سند صحیح و ...) اطمینان حاصل کنند، در موارد بسیاری مشاهده می‌شود که سوداگران از بی‌اطلاعی مردم سوءاستفاده کرده و زمین‌هایی که کاربری‌های غیرمسکونی (بخصوص باغ) دارند را تفکیک غیرمجاز کرده و با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند.     عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:  از شهردار درخواست می‌شود طی جلساتی با مدیران دادگستری مقرر شود که دفاتر اسناد رسمی مکلف باشند از این به بعد در هنگام انواع معاملات، خریداران را به طور شفاف پیرامون عواقب و مسئولیت‌های ایشان در مورد حق و حقوق شهر و شهرداری مطلع ساخته و آنان را به طور دقیق توجیه نمایند.

دیگر خبرها

  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • کمکی به شمال غزه ارسال نشده است | از کار افتادن ۳۲ بیمارستان
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه/ شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در اثر قحطی