Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احمد نادری با اشاره به اظهارات متناقض وزرای علوم و بهداشت درباره برگزاری کنکور، عنوان کرد: معتقدم مخالف با تعویق کنکور با فشار شخص رئیس جمهور بوده و دولت در این زمینه قطعا سیاسی کاری کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نباید مسئله‌ای را به مسائل جامعه اضافه می‌کرد، افزود: با توجه به وجود یک میلیون و ۴۰۰ هزار داوطلب در کنکور سراسری، در حال حاضر دغدغه داوطلبان به همراه خانواده آن‌ها که طیف وسیعی از مردم جامعه هستند، چگونگی برگزاری کنکور است که دولت در این زمینه یک آشفتگی برای اذهان عمومی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر نظر وزرا در حضور رئیس جمهور هیچ معنایی جز لجبازی با ملت ایران ندارد

وی ادامه داد: نظر وزرای علوم و بهداشت در روز ۲۰ مردادماه در نشستی که با برخی نمایندگان داشتند، تعویق یک ماهه برای  فراهم شدن زیرساخت‌ها و پروتکل‌های سختگیرانه بود؛  حتی وزیر علوم نیز تعویق یک ماهه کنکور را صراحتا اعلام می‌کند؛ لذا تغییر نظر وزرا در حضور رئیس جمهور هیچ معنایی جز لجبازی با ملت ایران ندارد.

نادری اضافه کرد: این لجبازی در درجه نخست، بازی با سلامت داوطلبان و مردم است و در درجه دوم لجبازی با مجلسی بود که هم صدا با مردم، بخش مهمی از آن، موافق تعویق کنکور بودند.

قطعا اگر قرار باشد کنکور در تاریخ و موعد قبلی برگزار شود، پروتکل‌های مد نظر وزارت بهداشت اجرا نخواهد شد و دولت نشان داد هیچ توجهی به افکار عمومی ندارد

وی تصریح کرد: توصیه ما به این رئیس جمهور این است که این لجبازی‌ها را کنار بگذارد چرا که این رفتارها به صلاح خود رئیس جمهور، مردم و کشور نیست.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: قطعا اگر قرار باشد کنکور در تاریخ و موعد قبلی برگزار شود، پروتکل‌های مد نظر وزارت بهداشت اجرا نخواهد شد و دولت نشان داد هیچ توجهی به افکار عمومی ندارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: احمد نادری تعویق کنکور 99 حسن روحانی دولت کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد