Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال جوانمرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کرمان قهرمانان ارزنده ای از جمله غلام گلشنی، یاسر اسماعیلی، رضا سلطانی، محمد نصیری و فرهاد خضری دارد که عناوین و افتخارات ملی و بین المللی زیادی را بدست آورده و نام استان را در سطح کشور مطرح کرده اند و این ظرفیت ها بیان گر توانمندی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به نظر من همه این افراد برای رشد و موفقیت ورزش پرورش اندام زحمت کشیده اند، تلاش های آنان موجب شده تا پرچم استان کرمان در سطح کشور به عنوان یک برند و قطب این رشته همواره برافراشته باشد و من اطمینان دارم کرمانی ها توانایی بالایی در این رشته دارند و نمی توان به آسانی از کنار پروش اندام کرمان عبور کرد و توانمندی های و ظرفیت های استان را نادیده گرفت.

مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد کشور با اشاره به تجربه سه ساله عضویت در هیات رییسه فدراسیون پرورش اندام گفت: تجربیات مناسبی در دوران مدیریت اداره کل تربیت بدنی استان کرمان و ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد کشور و سایر پستهای اجرایی به دست آورده ام و تصور می کنم باید از این توانمندی‌ها برای رشد ورزش کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید نقاط قوت فدراسیون را تقویت کرده و درپی اصلاح نقاط ضعف و آسیب ها باشیم گفت: پرورش اندام بعد از فوتبال دومین ورزش پرطرفدار و به طبع آن فدراسیون پر حاشیه ای است، یکی از اصلی ترین برنامه‌های من حول محور علمی شدن و دانش بنیان شدن این رشته است، ظرافت و ماهیت این رشته به شکلی است که باید با علم و دانش همراه و هم گام باشد و تلاش می کنم که با توجه به سوابق دانشگاهی ام پیوند خوبی بین این رشته در حوزه آموزش و دانشگاه ایجاد کنم.

جوانمرد ادامه داد: برنامه های اساسی برای این فدراسیون حول چهار محور آموزش، پژوهش، فرهنگی و اقتصاد است.

وی عنوان کرد: متاسفانه باید اذعان کنیم که پهلوانی، مرام و اخلاق در ورزش جایگاه کم رنگی دارد و فضای کنونی ورزش به سمت قهرمان پروری و کسب شهرت در حال حرکت است.

عضو هیات رییسه فدراسیون پرورش اندام کشور گفت: یکی از برنامه های من با توجه به این مهم سنگین تر کردن کفته ترازو به سمت و سوی اخلاق، جوانمردی و پهلوانی است چرا که اعتقاد دارم ارزش و جایگاه پهلوانی در ورزش بالاتر از قهرمانی و شهرت باشد ضمن آنکه پاک سازی فضای ورزش از داروها و مواد نیروزای غیر مجاز از دیگر برنامه هایی است که با جدیت به آن خواهم پرداخت، محیط ورزش باید یک محیط و فضای عاری از آلودگی و مسائل مربوط به دوپینگ باشد.

برچسب‌ها پرورش اندام کرمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرورش اندام کرمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پرورش اندام کرمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

در گزارش عصر ایران آمده است:اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است. همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896621

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!