Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:11:12 GMT

خواستگاری رمانتیک در انگلیس آتش به پا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۴۴۵

خواستگاری رمانتیک در انگلیس آتش به پا کرد

برنامه ریزی برای خواستگاری رمانتیک یک مرد انگلیسی پایان خوشی نداشت، چرا که شعله صد‌ها شمع چایی که در همه جای خانه روشن کرده بود، باعث شد آپارتمانش به آتش کشیده شود.

آتش‌نشانی و تیم امداد یورک‌شایر جنوبی، شامگاه دوشنبه عازم شفیلد شد تا این آتش را خاموش کند. مسئولان گفتند که این مرد صد‌ها شمع روشن را در خانه رها کرده بود و برای آن که دنبال نامزدش به سر کار او برود، خانه را ترک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدمات آتش نشانی، در یک رشته توییت، زنجیره وقایعی را توضیح داد که منجر به این خواستگاری آتشین شد. مردی که نامش اعلام نشده است، با بادکنک و نیز شمار زیادی شمع روشن، صحنه را برای خواستگاری از نامزدش آماده کرد.

آتش‌نشانی نوشت: «قرار بود این صحنه یک خواستگاری عاشقانه باشد و صاحب خانه، مردی که اسمش را نمی‌آوریم، واقعا وقت زیادی را صرف آن کرده بود!»

این مرد سپس خانه را با شمع‌های روشن ترک کرد و «دنبال نامزدش در همان نزدیکی رفت»، با این فکر که صحنه «آماده لحظه بزرگ خواهد بود.».

اما وقتی که برگشتند، آپارتمان در شعله‌های آتش می‌سوخت.

نامزد خواستگار انگلیسی با وجود آتش سوزی جواب مثبت داد
آتش نشانی گفت: «خوشبختانه ماموران آتش‌نشانی به سرعت واکنش نشان دادند و هیچ کسی آسیب ندید. به علاوه، نامزد او هم جواب مثبت داد!»‌

تصاویر خانه، نشانگر بقایای سیاه و له شده یک شمع چای و بادکنک‌ها، و نیز گل‌های له شده و دیوار‌های سیاه است.

هشدار آتش نشانی در استفاده از شمع
آتش‌نشانی یورکشایر جنوبی هشدار داد: «شمع‌های چای هر قدر هم رمانتیک باشند، و هر قدر هم دوستشان داشته باشیم، بسیار خطرناکند.»

آتش‌نشانی یورکشایر جنوبی در توییتی نوشت: خوب نگاه کنید. چی می‌بینید؟ درست حدس زدید، صد‌ها شمع چای!

می‌خواهید بدانید اینجا چه اتفاقی افتاد؟ حدس می‌زنیم که بخواهید بدانید. اینجا قرار بود صحنه یک خواستگاری عاشقانه باشد که طبق برنامه پیش نرفت، و درس بزرگی درباره استفاده از شمع چای می‌دهد.

آتش نشانی یورکشایر گفت: «خواهش می‌کنیم وقتی کارتان تمام شد، شمع‌ها را خاموش کنید. آن‌ها را در کنار وسایل قابل اشتعال مانند پرده نگذارید، و صد‌ها شمع چای روشن را به حال خود رها نکنید.»

افرادی که به این رشته توییت آتش‌نشانی جواب دادند، برای این زوج تازه نامزد شده آرزوی خوشبختی کردند؛ هرچند یکی از کاربران هشدار داد: «برنامه‌ریزی برای جشن عروسی را به این مرد واگذار نکنید.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر انگلستان آتش سوزی شمع روشن آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست ۲۹ سال پیش! (فیلم) خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم) هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست حدود ۳۰ سال پیش (فیلم)