Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار گرگان گفت: پویش مومنانه " کرامت حسینی (ع)" با هدف تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی و غیره برای کودکان نیازمند در گرگان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: شهرداری گرگان هم مانند بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی را در چند نوبت بین شهروندان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش کمک مؤمنانه تحت عنوان کرامت حسینی در شهر گرگان گفت: با توجه به آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و همزمانی آن با بازگشایی مدارس، شهرداری گرگان با محوریت سازمان فرهنگی و ورزشی این پویش مؤمنانه را راه‌اندازی کرد.

امام جمعه شهرکرد: نیارمندان واقعی و آسیب‌دیده از کرونا برای رزمایش کمک مومنانه شناسایی شوندگام دوم رزمایش کمک مومنانه آران و بیدگل در ایام محرم و صفر تداوم می‌یابدسمنان| رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم همچنان ادامه دارد

شهردار گرگان با اشاره به اهداف این پویش بیان داشت: در این پویش بنا داریم اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی و غیره کنیم.

وی افزود: شهروندان و افراد نیکوکار می‌توانند تا 25 شهریورماه با مراجعه به خانه‌های فرهنگ و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات کمک‌های خود را تحویل دهند.

دادبود با بیان اینکه این پویش می‌تواند سرآغازی برای همدلی‌های بیشتر باشد، گفت: وسایلی که جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست افراد نیازمند و کم‌بضاعت خواهدرسید.

وی یادآور شد: سپاه و آموزش و پرورش شهرستان گرگان در توزیع این بسته‌های فکری، فرهنگی و آموزشی به کمک شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی آمده‌اند.

انتهای پیام/582/ی

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی در گام دوم رزمایش کمک مومنانه در کاشان/ مردم پای کار آمدند+ فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری به روایت تصویر گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی در گام دوم رزمایش کمک مومنانه در کاشان/ مردم پای کار آمدند+ فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ پهلوگیری اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر در بندر فریدونکنار ۳ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۴ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۵ رئیس دیوان عالی کشور: مدیرانی که دلسوز مردم و انقلاب نیستند باید از صحنه مدیریت حذف شوند ۶ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۷ تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد روحانی: تصمیماتی که در ستاد کرونا تصویب می‌شود، برای همه لازم‌الاجرا است واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی نبیه بری: مقاومت رمز قدرت لبنان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم رزمایش کمک مومنانه ترین اخبار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی گفت : با توجه به این که علاج مقابله با بحران‌ها ایمن سازی است، لذا راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باسد اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آنها هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

وی با اشاره به وجود ۳ پل برقی و ۳۳ پل عابرپیاده، گفت: تعمیر و راه‌اندازی ۳ پله برقی عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کارمعاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه درب بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام گرفت و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان محترم را دارد و به‌صورت همزمان پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجراست.

وی متذکر شد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌هاست، چنان که با کمال تاسف همه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته که همین امر سبب شده تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمندیم.

نوروزی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست ۲۹ فروردین‌ماه امسال، گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونین؛ ترافیک شهرداری و شهرسازی، شهردار منطقه یک، معاونین و رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی واقع و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راه‌کار‌های سازنده و روش اجرایی مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه گفت: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود