Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادلویی با اشاره به استقرار صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خدابنده و طارم گفت: این مشکل چندین ساله همچنان برطرف نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاره دادلویی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل چندین ساله استقرار واحدهای صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی طارم و خدابنده اظهار کرد: این مشکل چندین سال است وجود دارد و همچنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هر چند که مسئولان مربوطه قول حل این مشکل را دادند اما تا به امروز این مشکل برطرف نشده و همچنان مشکل استقرار سرمایه‌گذاران جدید در شهرک صنعتی این دو شهرستان وجود دارد.

مدیرصنایع جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه خیلی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند واحدهای تبدیلی را در زمین‌های خود راه اندازی کنند افزود: با این اقدام مشکلات زیست محیطی ایجاد می‌شود.

دادلویی با اشاره به اینکه ایجاد سردخانه‌ها در حوزه کشاورزی را در دستور کار داریم که اگر سرمایه‌گذاری در این حوزه اعلام آمادگی کند حمایت‌های لازم انجام می‌شود تاکید کرد: از همه سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع تبدیلی حمایت لازم انجام می‌شود اما امسال اولویت ما حمایت از سرمایه‌گذاران در ایجاد سردخانه‌ها است.

وی با اشاره به مشکل تخصیص مجوز آب در استان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر مشکل تخصیص آب یکی از مشکلاتی بوده که باعث تاخیر و جلوگیری از صدور مجوز راه اندازی صنایع تبدیلی در استان زنجان شده است.

مدیرصنایع جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه شرکت آب استان برای مجوز تاییدیه به صنایع کشاورزی خارج از شهرک‌های صنعتی نمی‌‌دهد ابراز کرد: این موضوع مشکلات و معضلی بزرگی برای استقرار واحدهای جدید صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجوز آب برای واحدهای صنایع تبدیلی در خارج از شهرک‌های صنعتی کمتر صادر می‌شود.

دادلویی عنوان کرد: 90 درصد واحدهایی که خارج از شهرک‌های صنعتی هستند با این مشکل مواجه‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خارج از شهرک های صنعتی صنایع تبدیلی سرمایه گذاران استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

هاشم علایی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اشتغال ۸ هزار نفر در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • پیگیری توسعه شهرک و پردیس فناوری در شهرک‌های صنعتی سمنان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود