Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@06:07:55 GMT

خوراندن گوشت الاغ به همسر!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۵۷۸

خوراندن گوشت الاغ به همسر!+ عکس

مردی که به دلیل خساست شدید گرسنگی اعضای خانواده اش را به خرج شدن پولهایش ترجیح می داد با بازداشت قصاب محله ماجرای گوشت الاغ خریدن او هم برملا شد.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ خرید گوشت الاغ برای خانواده تصمیم مرد خسیسی بود که به هیچ وجه حاضر به خرج کردن پولهایش نبود اما این ماجرا خیلی زود فاش شد تا همسر این مرد مصری به دادگاه برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نام "نورا خلیل" با طرح شکایت در دادگاه خانواده مصر اعلام کرده که شوهرش "طاهر جلال" به علت خساست و بخل شدید هیچ پولی به وی نمی دهد و به مدت 20 ماه گوشت خر می خریده و به وی می خورانده و زن این موضوع را به طور کاملا اتفاقی فهمیده است.

خلیل در دادگاه اعلام کرد:شوهرم در زمان خواستگاری بسیار دست و دل باز بود و همه نوع هدیه برای من و خانواده ام می خرید ولی پس از ازدواج اخلاقش تغییر کرد و بسیار خسیس شد به نحوی که از من می خواست هیچ چیزی برای خانه نخرم و برای صرفه جویی در هزینه های زندگی حتی شیر را با آب مخلوط می کرد و به خورد من می داد!

این زن مصری افزود:غذای همیشگی ما باقلا، فلافل و عدس بود و با اصرار من سرانجام مقداری گوشت خر برای خانه می خرید ولی نمی دانستم که گوشتی که می خورم،گوشت خر است و خودش از خوردن گوشت امتناع می کرد و می گفت که غذای گیاهی را دوست دارد.

خلیل افزود:چندی پیش، قصابی که شوهرم از او خرید می کرد، بازداشت شد و بعداً فهمیدم که علت بازداشت او فروختن گوشت خر به مشتریانش بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت الاغ گوشت خر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدورحکم خرید اقلام معیشتی برای خانواده زندانیان به جای حبس در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علیرضا هاتفی رئیس شعبه اول دادگاه عمومی بخش سیمینه بوکان در اقدامی جالب خرید و توزیع ۲۵ بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده زندانیان نیازمند زندان بوکان را جایگزین حکم یک متهم  محکوم به حبس کرد.

 

دیگر خبرها

  • عامل قتل خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خودکشی عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه + جزئیات
  • عامل قتل‌عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • عاقبت تلخ عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه
  • عامل قتل عام خانوادگی در کرمانشاه خودکشی کرد
  • صدورحکم خرید اقلام معیشتی برای خانواده زندانیان به جای حبس در بوکان
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • تصاویری از بازداشت امیر شقاقی و خانواده‌اش در ترکیه | نفر اول سایت‌های شرط بندی در دام +فیلم
  • سفر به بندرعباس از برنامه ریزی تا خرید بلیط و رزرو هتل