Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@12:08:16 GMT

طرز تهیه خوراک سوسیس خوش طعم و لذیذ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۶۰۵

طرز تهیه خوراک سوسیس خوش طعم و لذیذ

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه خوراک سوسیس را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

سیب زمینی، سوسیس و فلفل دلمه‌ای نگینی خورد می‌کنم. سوسیس به ۴ قسمتم تقسیم بشه کافیه. قارچ هم ورقه‌ای خرد می‌کنیم.

به سیب زمینی هامون نمک و کمی زردچوبه می‌زنیم و سرخشون می‌کنیم. بعد از تابه خارج کرده و سوسیس هامونو سرخ می‌کنیم تو اواسط پخت دوباره سیب زمینی بهش اضافه می‌کنیم و فلفل، پاپریکا، پودر سیر می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی رب رو با آب مخلوط می‌کنیم تا رقیق بشه و بهشون اضافه می‌کنیم و خوب هم میزنیم قارچ هم اضافه می‌کنیم و در اواخر پخت فلفل دلمه‌ای را اضافه می کنیم. بعد که ۳_۲ دقیقه تفت خوردن شعله خاموش می‌کنیم و پنیرپیتزا میزنیم.

منبع:amoozesh_fastfood

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه خوراک سبک زندگی پارسی خبر اضافه می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته ۱۶۴ میلیون دلار صادرات کالا از این استان صورت گرفت. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت:  امسال هدف صادرات کالاها از استان به خارج از کشور 404 میلیون دلار تعیین شده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به همت تولیدکنندگان و بازرگانان محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری  افزود: سال گذشته هدف صادراتی استان 110 میلیون دلار بود که خوشبختانه 164 میلیون دلار صادرات کالا محقق شد.

وی با اشاره به ارتقای 30 درصدی هدف صادراتی در سال جدید، تصریح کرد: کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، شیر خشک، اوره و آمونیاک، بادام، خوراک آبزیان، موکت، خوراک ماهی، مصنوعات فلزی و پلاستیکی، سیلندر گاز و غیره از عمده‌ترین کالاها برای صادرات از استان چهارمحال و بختیاری به دیگر کشورها است.

رحمتی خاطرنشان کرد: عراق، ترکیه، هند، افغانستان، سوریه، پاکستان، ارمنستان، آذربایجان، لبنان، گرجستان و غیره از جمله کشورهایی هستند که عمده‌ترین صادرات استان به آن‌ها است.

انتهای پیام/7540/  

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • فرآیند پخت یک غذای محلی با قارچ کوهی و گوجه توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم)
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • شیرینی بایرام و دلچسبی کوفته‌سی؛ غذاهای سنتی تبریز را از دست ندهید
  • پیشگیری از مسمومیت با قارچ‌های خودرو و سمی در طبیعت‌گردی‌های نوروزی
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • تولید بذر هیبرید انواع فلفل گلخانه‌ای در جیرفت
  • طرز تهیه ماهی کبابی با لیمو ترش و تمبر هندی توسط آشپز عراقی (فیلم)
  • طرز تهیه شاسیمی تخم مرغ و گوشت توسط آشپز کره جنوبی (فیلم)