Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد تاکنون هیچ نامه ای به فدراسیون فوتبال از سوی فیفا در خصوص غرامت ویلموتس ارسال نشده است.

فدراسیون فوتبال درباره تعویق رقابت های انتخابی جام جهانی، برگزاری اردوی تیم ملی در شهریور و همچنین آخرین وضعیت شکایت مارک ویلموتس توسط سخنگوی خود توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ابتدا درباره تعویق رقابت های انتخابی جام جهانی اظهار داشت:

ابتدا می خواهم در ایام درگذشت استاد حسین فکری به روح وی ادای احترام داشته باشم. تاریخ هایی درباره زمان برگزاری رقابت های انتخابی جام جهانی مطرح شد که البته این موضوع باید به شکل رسمی به رسانه ها اعلام شود. هر زمان فیفا و AFC این موضوع را به شکل رسمی اعلام کردند ما هم اطلاع رسانی می کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری اردوی تیم ملی در شهریور گفت:

جلسات مربوط به تیم ملی در هفته های اخیر به شکل جدی با حضور کادرفنی تیم ملی و بعضاً دبیرکل فدراسیون و دپارتمان تیم های ملی برگزار شد. بررسی ویدیویی مسابقات و حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی های لیگ و جام حذفی از سوی کادرفنی  تیم ملی انجام شد و اردوی شهریور هم مطابق اعلام قبلی پابرجا است. تیم ملی در نخستین بازی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ ۱۷ شهریور در تاشکند به مصاف ازبکستان می رود تا این موضوع آغازی برای برنامه های تیم ملی باشد که پس از مشخص شدن زمان دیدارهای رسمی تیم ملی در مقدماتی به روز رسانی خواهد شد.

علوی درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار دوستانه با سوریه توضیح داد:

در حال بررسی نهایی نخستین بازی تیم ملی در تاریخ ۱۳ شهریور هستیم. حریف و شرایط اردویی در آن زمان قطعی نیست اما پس از نهایی شدن این موضوع بسته کامل برنامه اردویی و بازی های دوستانه تیم ملی اطلاع رسانی می شود.

وی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات شرکت شستا از سوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

در دوره استقراض فدراسیون از سوی شستا مبلغی به  شکل علی الحساب از اعتبارات  فدراسیون به این مجموعه محترم پرداخت شد و انشالله سایر موارد هم در زمینه این استقراض در آینده صورت می گیرد. من از؛ مجموعه شستا کمال تشکر را دارم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به برگزاری جلسه رسیدگی فیفا به پرونده شکایت ویلموتس شنیده می شود حکم علیه فدراسیون بوده و باید ۶ میلیون یورو به وی غرامت پرداخت شود، گفت:

  تاکنون هیچ نامه ای به فدراسیون فوتبال از سوی فیفا در این زمینه ارسال نشده است.

علوی درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد :

در این زمینه پس از نشست های متعددی که بین اعضای هیات رییسه، کمیته تدوین مقررات فدراسیون و دبیرکل فدراسیون و جلب نظر مشورتی برخی اعضای مجمع صورت گرفت پیش نویس اساسنامه و مقررات انتخاباتی به فیفا ارسال شد.

وی در گفت و گو با رادیو ایران ادامه داد:

در وبینار چهارشنبه هفته پیش که با حضور حیدر بهاروند و ریاست فیفا و AFC برگزار شد، حیدر بهاروند درخواست کرد هرچه سریع تر نظر مشورتی فیفا دریافت شود. فدراسیون مصمم است انتخابات در موعد مقرر و در سریع ترین زمان ممکن برگزار شود. امیدواریم هرچه سریع تر پیش نویس تایید شود تا پس از آن نقشه راهی برای تایید این پیش نویس و برگزاری انتخابات داشته باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا انتخابات  فدراسیون فوتبال در مهرماه برگزار می شود توضیح داد:

سعی کردیم اقدام های مدنظر فدراسیون در همین مورد پیش برود . با توجه به رفت و آمدهای پیش نویس بین فیفا و فدراسیون ظرف ماه‌های آینده انتخابات را برگزار می‌کنیم.

همچنین بخوانید:

پرونده فدراسیون فوتبال و ویلموتس زیر دست قاضی هلندی

اعتراض رسمى فدراسيون فوتبال به انتخاب قاضى پرونده ويلموتس در فيفا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سخنگوی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال درباره فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت تیم ملی پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم