Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه با نتیجه یک بر صفر برابر العربی به برتری رسید.

محمد ابو زرایک دقیقه ۴۷ تک گل بازی را به ثمر رساند.

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی السیلیه از دقیقه ۷۳ وارد زمین شد. مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ایرانی العربی هم که زمزمه‌های حضورش در لیگ چین شنیده می‌شود، در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السیلیه با ۲۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. العربی هم ۲۵ امتیازی و ششم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: السیلیه قطر کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور