Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:35:52 GMT

تصادف ساینا و خاور در اتوبان چمران + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۷۱۸

تصادف ساینا و خاور در اتوبان چمران + تصاویر

سرهنگ رنجبر گفت:: عوامل راهور در صحنه حضور دارند و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی می‌باشند.

وی افزود:شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگر و شکستن گاردریل‌های میانی اتوبان وارد خط ویژه شده و پس از واژگونی به داخل فضای سبز میانه اتوبان منحرف می‌شوند.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده است، ولی ریزش گازوئیل در مسیر بسیار خطر ناک بوده و باعث لیز خوردن دیگر خودرو‌ها می‌گردد که عوامل راهور محدوده را ایمن سازی کرده اند

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست حین حرکت حتما فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ نموده و فاصله طولی تا خودروی جلویی را حفظ نمایند و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف ساینا خاور پارسی خبر اتوبان چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران