Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@11:52:37 GMT

امارات رسوایی خود در سازش با اسراییل را توجیه کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۸۲۵

امارات رسوایی خود در سازش با اسراییل را توجیه کرد

وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده دلایلی پوچ برای توافق علنی سازش کشورش با رژیم اشغالگر صهیونیستی و خیانت به مسئله فلسطین عنوان کرد.

به گزارش مشرق، دولت امارات، توافق خود برای سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی و خیانت به مسئله فلسطین و طرح صلح عربی را  در نهایت رسوایی توجیه کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا  دقایقی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«انور قرقاش» در گفت‌وگو با شبکه خبری «اسکای نیوز» در این باره گفت: امارات عربی متحده از روابط خود(با اسرائیل) برای ایجاد راه حلی ملموس و واقعی برای مسئله فلسطین استفاده می‌کند.

وی مدعی شد: «امارات همواره بر حفظ پل‌های ارتباطی در راستای خدمت به مسئله فلسطین تاکید کرده است.

این مقام اماراتی با بیان اینکه تصمیم اسرائیل در الحاق اراضی فلسطینی برای همه کشورهای دنیا نگران کننده بود، گفت: این تصمیم هر گونه فرصتی برای صلح را از بین می‌برد.

قرقاش گفت: تماس‌های سه جانبه باعث دستیابی به موفقیتی منحصر به فرد برای حفظ روند صلح شد.

وی افزود: وجود کانال‌های تماس برای حل مسئله فلسطین بیش‌تر از نبود هیچ تماسی (برای حل مسئله فلسطین) تضمین کننده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین امارات رژیم صهیونیستی سازش سازش با اسراییل اخبار داغ مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز رژیم اسراییل به فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد اکرمی نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دو عامل باعث خشونت و خوی ددمنشی اسراییل در منطقه شده است که این عوامل حمایت‌های دولت‌های غربی و بی عملی برخی از دولت‌های اسلامی منطقه است.

وی افزود: آمریکا سالیانه سه میلیارد دلار کمک بلاعوض به اسرائیل می‌کند و تسهیلات مورد نیاز اسراییل از آمریکا تأمین می‌شود و حمایت‌های رسانه‌ای از دیگر موضوعات مورد حمایت آمریکا از اسرائیل است.

امیر اکرمی‌نیا مدعیان دروغین حقوق بشر را دولت‌های غربی‌ها خواند و افزود: بیش از بیست هزار زن و بچه در شش ماه اخیر به شهادت رسیده اند ولی ابزارهای رسانه‌ای آنها برای آزادی زنان در ایران به اخبار کذب می‌پردازند و این از عجایب روزگار است که ادعاها با عمل متفاوت است.

این مقام مسئول با اشاره به خیانت کشورهای اسلامی در مسئله فلسطین اظهار داشت: متأسفانه ردپای برخی از کشورهای اسلامی را در تجاوز اسراییل به فلسطین شاهد هستیم و این کشورها به خاطر حفظ منافع خود از برقراری ارتباط با اسراییل سر باز نمی‌زنند و این سبب شده است خوی وحشی گری اسرائیل ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کشورهای اسلامی این را بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و متأسفانه این مهم را سران کشورهای اسلامی درک نمی‌کنند و علی رغم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، این کشورها دست از حمایت از اسرائیل برنمی‌دارند.

امیر اکرمی‌نیا به پایداری مردم غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین در شش ماهه گذشته مقاومت را به معنای واقعی تعبیر کردند و نتیجه این مقاومت دادن شروط به اسرائیل برای اجرای آتش بس است و نتیجه دیگر این مقاومت پاشیدن این رژیم از درون است که اعتراضات مردمی خود اسرائیلی‌ها و استعفای پی در پی عوامل این رژیم می‌باشد.

وی افزود: امروز این خوی درندگی اسرائیل صدای آزادی خواهان و حامیان انسانیت در دنیا را بلند کرده است و متحدان دائمی اسرائیل را به فکر فرو برده است و تشکیل دولت فلسطینی را برای آنها کلید زده است.

امیر اکرمی نیا در پایان گفت: راه مقاومت تنها مسیر نجات فلسطین است و این راه را مردم فلسطین انتخاب کرده اند و نشانه‌های این پیروزی با توجه به ترویج فرهنگ مقاومت در سراسر جبهه مقاومت، قطعاً بدست خواهد آمد.

کد خبر 6064785 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز رژیم اسراییل به فلسطین
  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • مقاومت غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت و ایستادگی مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • آیا الگوی سوم قابلیت توجیه علمی دارد؟
  • پویش پیمان محمد(ص)؛ میثاقی برای قطع تجارت نفت و غذا با رژیم اسراییل