Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@15:15:42 GMT

کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۶۸۴۸

کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در مرکز تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق از انباری در مرکز تهران به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ گودرزی گفت: اوایل هفته جاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیری فراوانی لوازم خانگی قاچاق در انبار یکی از پاساژهای مجتمع تجاری در مرکز تهران دپو و جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: تحقیقات پلیسی تکمیل و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری تعدادی لوازم خانگی قاچاق در این انباری دپو و جمع آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، گفت: دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ و روز گذشته تیمی از کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل انباری اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بررسی از داخل انباری 180 دستگاه چرخ گوشت ، 131 دستگاه آبمیوه گیری ، 254 دستگاه زودپز فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 12میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ولی پور گودرزی افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اقرار و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

20 / 20 پلیس تهران لوازم خانگی قاچاق رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران کشف ۱۲ میلیارد لوازم خانگی قاچاق کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق سرهنگ ولی پور گودرزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پلیس تهران لوازم خانگی قاچاق رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران کشف 656 عدد لوازم خانگی قاچاق رئیس پلیس امنیت اقتصادی لوازم خانگی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان