Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن طنز دیرین‌دیرین در آخرین تولید این مجموعه روایت انحرافی از ماجرای اویغورهای چین در این انیمیشن است که مطابق روایت آمریکاییها علت عدم دخالت ایران در برخورد چین با این گروه تجزیه طلب و اصطلاحا داعش چینی را به دروغ حفظ منافع اقتصادی عنوان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انیمیشن طنز دیرین‌دیرین که در ابتدای انتشار توانست مخاطبان زیادی را جذب کند در شماره های اخیر خود نشان داده حال و روز خوشی ندارد و به ابتذال در فرم و محتوا دچار و با افت مخاطب روبروشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین تولید این مجموعه با ادبیاتی سخیف و چاله میدانی انتقادات سیاسی روز را مطرح کرده؛ اما آنچه موجب نگارش این نقد شد روایت انحرافی از ماجرای اویغورهای چین در این انیمیشن است که مطابق روایت آمریکاییها علت عدم دخالت ایران در برخورد چین با این گروه تجزیه طلب و اصطلاحا داعش چینی را به دروغ حفظ منافع اقتصادی عنوان کرده است.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. دیرین دیرین دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: دیرین دیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت

انیمیشن جدید بلیچر ریپورت در رابطه با حرکات غیر اخلاقی املیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم