Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به درآمدهای نا مناسب از محل فروش انشعاب و انرژی گفت: در سال جهش تولید، ۳۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت برق صنایع این استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین قدیمی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: این مبلغ به منظور تامین زیرساخت چند واحد صنعتی هزینه می شود و به زودی برق اردبیل تحولی را در صنایع استان رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اینکه 24 درصد از مشترکان برق اردبیل در بخش صنعتی است، اضافه کرد: ما به دنبال حمایت از صنایع و افزایش تعداد مشترکان هستیم تا هم منجر به توسعه استان و هم زمینه ساز درآمدزایی برای توزیع برق باشد.

82 درصد مصرف برق اردبیل مربوط به بخش خانگی استانعقاد 440 قرارداد همکاری اداره برق اردبیل با بخش صنعت و کشاورزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه 37 درصد از مشترکان استان در بخش خانگی است، اضافه کرد: در وضعیت فعلی در مقایسه با توان و ظرفیت تولیدی استان درآمد قابل توجهی نداریم و درآمدها از محل فروش انشعاب و فروش انرژی مقبول نیست.

به گفته قدیمی در بخش تامین مصارف خانگی اردبیل فعالیت قابل قبولی داشته و 99.9 درصد از شهرها و روستاها برخوردار از برق هستند. 100 درصد شهرها و روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردارند.

وی با اشاره به برنامه این مجموع در برق رسانی به تمامی روستاها طی سال های نزدیک، اضافه کرد: امسال نیز برق 17 روستا تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چشم انداز این مجموعه را قرار گیری در گروه شرکتهای برتر کشور دانست و گفت: خوشبختانه تولید برق از برنامه ریزی برای رشد کمی به سمت برنامه ریزی برای رشد کیفی گام برداشته است.

قدیمی از برنامه‌های شاخص آینده برق رسانی در اردبیل را احداث پست‌های برق فوق توزیع عنوان کرد و گفت: این مهم از سوی نمایندگان استان در دست پیگیری است تا به غیر از 3 پست موجود، پست های جدید دایر شود.

وی افزود: در مقابل تولید کیفی برق انتظار ما از مشترکان حمایت این مجموعه با پرداخت هزینه مصرف است. در حال حاضر 70 میلیارد تومان از مشترکان مطالبه داریم که پرداخت آن موجب تسریع در برنامه های این مجموعه خواهد شد.

انتهای پیام/136/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... افتتاح چندین طرح برق رسانی در دزفول؛ خوزستان به تولید برق بیشتری نیاز دارد + تصاویر ۱۲۹ پروژه برق رسانی در آذربایجان غربی بهره‌برداری می‌شود ۹۹ درصد روستاهای کشور برق‌دار هستند؛ جشن برق رسانی به روستاهای پنج خانوار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افتتاح چندین طرح برق رسانی در دزفول؛ خوزستان به تولید برق بیشتری نیاز دارد + تصاویر ۱۲۹ پروژه برق رسانی در آذربایجان غربی بهره‌برداری می‌شود ۹۹ درصد روستاهای کشور برق‌دار هستند؛ جشن برق رسانی به روستاهای پنج خانوار پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ پهلوگیری اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر در بندر فریدونکنار ۳ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۴ رئیس دیوان عالی کشور: مدیرانی که دلسوز مردم و انقلاب نیستند باید از صحنه مدیریت حذف شوند ۵ تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر ۶ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۷ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازی سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی واکنش جهاد اسلامی فلسطین به عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت توزیع برق استان برق رسانی برق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

در همین راستا لحظاتی قبل بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.

جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳,۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲,۷۹۳ میلیارد تومان است.

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند

معاون سازمان خصوصی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس ارائه کردند.

وی افزود: این ۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳,۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳,۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 746964

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند