Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@21:03:52 GMT

توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه در بین مددجویان امداد مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۰۹۵

توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه در بین مددجویان امداد مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه در بین مددجویان امداد مازندران به مناسبت دهه ولایت و امامت و بزرگداشت این ایام خبر داد و گفت: این کالاها از انبار کمیته امداد نکا بارگیری و به سمت مقاصد مختلف استان روانه شد.

حجت‌الاسلام«بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا، بابیان اینکه این تعداد از 200 سری جهیزیه در ادامه روند توزیع اهدا جهیزیه به نوعروسان مازندران اجرایی شد، اظهار کرد: تعدادی از نوعروسانی در نوبت دریافت جهیزیه از شرق تا غرب مازندران از این هدایای دهه ولایت و امامت برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود: مرحله اول اهدای جهیزیه به نوعروسان مازندران، در آستانه هفته حجاب و عفاف و به همت امداد مازندران اجرایی شد که 200 سری جهیزیه با اعتبار 30 میلیارد ريال به نوعروسان مازندرانی به میزبانی کمیته امداد شهرستان نکا اهدا شد.

وی گفت: سری اول توزیع جهیزیه به همت کمیته امداد مازندران و با همکاری بسیج سازندگی و با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) اجرایی شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه اضافه کرد: اهدای سری دوم جهیزیه به نوعروسان مازندرانی در دهه ولایت و امامت هم با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) و اداره کل کمیته امداد مازندران انجام و اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح انتخاب کالا از سوی خود خانواده‌ها انجام می‌شود که هدف آن کمک به ازدواج آسان است که امیدواریم با اجرای این طرح ضمن تکریم و حفظ کرامت خانواده های تحت پوشش امداد، در راستای کمک به تولید داخلی و جهش تولید گام برداشته شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه انجام کار جهادی در دستور کار همه کارکنان کمیته امداد در جلب رضایت نیازمندان است،تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی در اولویت کار ما قرار دارد و توزیع جهیزیه هم با رعایت این مساله در دستور کار قرار دارد.

 وی با تاکید بر رواج ازدواج آسان و دوری از اسرافی گری در جامعه خاطر نشان کرد: ازدواج رحمت الهی است و افراد خیر و مسئولان باید همه دست به دست هم بدهند تا مراسم ازدواج جوانان فراهم شود و جوانان بدون دغدغه به خانه بخت خود بروند.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: 76 هزار خانوار مازندرانی، شامل 130 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران هستند و خدمات مختلفی شامل (توانمندسازی، ایجاد اشتغال، کمک‌هزینه تحصیل، تأمین مسکن، تأمین جهیزیه، کمک‌هزینه درمان و... به این افراد ارائه می‌شود، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی نظیر برگزاری دوره‌های آموزش سبک زندگی،آموزش مهارت‌های زندگی و بهداشت روان ،تقویت باورهای دینی و...) باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت حضوری و غیرحضوری برای مددجویان امداد استان اجرایی می‌شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای جهیزیه به نوعروسان اهدای جهیزیه نوعروسان مازندران امداد مازندران کمیته امداد حجت الاسلام سری جهیزیه اجرایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه