Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر قصد دارد یک مدافع چپ برای بازی در پست وینگ بک به خدمت بگیرد.

ویتالی میکولنکو، مدافع چپ دیناموکیف یکی از گزینه های اینتر برای تقویت سمت چپ است هرچند به نظر می رسد امرسون پالمیری از چلسی هدف اصلی خواهد بود.

پس از جذب اشرف حکیمی، اینتر اکنون می خواهد یک وینگ بک چپ جذب کند. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، در میان گزینه های نراتزوری در این پست، نام ویتالی میکولنکو، مدافع چپ متولد 1999 از باشگاه دیناموکیف اوکراین دیده می شود؛ بازیکنی که در فصل قبل آمار 4 گل و 7 پاس گل را از خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه رم نیز اخیرا به میکولنکو علاقه نشان داده بود و اکنون علاوه بر اینتر، تیم های انگلیسی نیز به او علاقه مند هستند. با این حال هدف اصلی نراتزوری برای تقویت سمت چپ امرسون پالمیری است که احتمالا پس از پایان کار این تیم در لیگ اروپا، مذاکرات با چلسی برای او آغاز می شود.

همچنین بخوانید:

اینتر مذاکرات با چلسی برای امرسون پالمیری را آغاز کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این هفته در شرایطی که شانس بزرگی برای کسب پیروزی در دربی تهران داشت با تساوی مقابل پیکان به کار پایان داد.

مهدی گودرزی هافبک جوان هوادار درباره این بازی و تساوی در آن گفت: بازی هیجان انگیزی بود که با رد و بدل شدن گل‌های زیاد تماشاگرپسند هم شد. با این حال یک حسرت بزرگ برای ما بهمراه داشت و از کسب پیروزی بازماندیم. بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم ضمن اینکه شانس زدن گل های بعدی را داشتیم، می‌توانستیم کار را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: این بازی تمام شده است و دیگر به آن فکر ‌نمی‌کنیم. زیر نظر آقای شجاعی هر روز به عملکرد بهتر و کسب نتیجه تمرکز داریم و خودمان را مهیای بازی بعدی خواهیم کرد. این هفته در جام حذفی بازی داریم. می‌خواهیم اتفاقات خوبی برای خودمان شکل دهیم و چرا به رسیدن به مراحل بعدی فکر نکنیم. رقبای سرسختی در این جام حضور دارند اما ما هم هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد.

گودرزی درباره بازی با مس سونگون در جام حذفی گفت: حریف علیرغم حضور در لیگ دسته اول اما مطمئنا با انگیزه زیادی در این جدال حاضر خواهد شد. کار آنها در لیگ یک تمام شده و طبیعی است که به فکر موفقیت در جام حذفی باشند. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و یک گام دیگر به هدف مان نزدیک تر شویم.

هافبک جوان هوادار درباره بحث پنجره زمستانی و پیگیری پرسپولیس برای حضورش در این تیم نیز گفت: این بحث برای من تمام شده است. اکنون عضوی از هوادار تهران هستم و به قراردادی که دارم کاملا متعهد هستم و می‌خواهم زیر نظر آقای شجاعی که مربی صاحب سبکی است و در دوران بازی نیز شرایط فوق العاده‌ای داشته، پیشرفت کنم. بحث انتقال برایم همان موقع و بعد از پایان پنجره بسته شد و اکنون در هوادار به دنبال موفقیت هستم و فرصت بیشتری برای پیشرفت دارم.

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!