Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه با سیاسی دانستن مواضع برخی کشور‌ها در خصوص واکسن کرونای تولید روسیه گفت که این واکسن قیمت مناسب در اختیار کشور‌ها قرار خواهد گرفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه گفت که این کشور به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص واکسن کرونا منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او به شبکه العربیه گفت که وزارت بهداشت روسیه کارایی و بی خطر بودن واکسن کرونا را تأیید کرده است و آزمایشات انجام شده روی حیوانات نیز به طور ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بود.

این مقام روسی در ادامه گفت که خود او و خانواده‌اش نیز این واکسن را تزریق کرده‌اند و هر فردی که این واکسن را دریافت کند برای یک دوره زمانی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا نخواهد شد. او سخنی در خصوص مدت این دوره نگفت.

«کریل دیمیتریف» سپس گفت که قیمت این واکسن مناسب خواهد بود و تولید آن از ماه نوامبر (سه ماه و نیم دیگر) آغاز می‌شود.

او سپس به واکنش و تشکیک برخی کشور‌ها و رسانه‌ها به این واکسن واکنش نشان داد و گفت که این حملات با اهداف سیاسی صورت می‌پذیرد.

سه‌شنبه گذشته «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت کشورش به عنوان نخستین کشور دنیا مجوز‌های قانونی برای استفاده از واکسن کووید-۱۹ را صادر کرده است.

پوتین ضمن اعلام این خبر گفت که دختر او نیز این واکسن را تزریق کرده است. این واکسن که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» ساخته شده، به تأیید وزارت بهداشت روسیه رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسن کرونا ساخته شد واکسن کرونا کشف شد کرونا امروز امار جهانی کرونا کرونا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آخرین تحولات اوکراین | آغاز مذاکرات کی‌یف با آمریکا برای بومی سازی تولید پدافند هوایی
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد