Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، ولی‌عهد ابوظبی امارات به توافق این کشور با رژیم اشغالگر قدس بر سرعادی‌سازی روابط با این رژیم واکنش نشان داد.

«محمد بن زاید»، ولی‌عهد ابوظبی درباره توافق کشورش با رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط فی‌مابین اظهارنظر کرد.

بن‌زاید امروز پنجشنبه در توییتر نوشت که «در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ و نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو، توافق شد که [طرح] الحاق (اشغال) اراضی فلسطین متوقف شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه نوشت که امارات و رژیم اشغالگر قدس همچنین به توافق رسیدند که جهت همکاری مشترک به منظور رسیدن به روابط دوجانبه، نقشه راهی را وضع کنند.

رسانه‌ها و منابع خبری می‌گویند، «تعویق» طرح اشغالی مذکور و نه «توقف» همیشگی آن، منوط به عادی‌سازی روابط بین تل‌آویو و ابوظبی بوده است.

رسانه‌های صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرده بودند که نتانیاهو جلسه کابینه را در پی تماس ترامپ ترک کرده است. رئیس جمهور آمریکا در توییت خود، این «توافق» را «توافق صلح تاریخی» دانسته است.

امارات طی سال‌های گذشته، تلاش‌های زیادی در عرصه رسانه و سیاست خارجی (از ارسال کمک‌های پزشکی تا دیدار مقامات و مشارکت در مسابقات ورزشی)، با هدف آماده کردن افکار عمومی داخلی و خارجی برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس آغاز کرده بود.

پیش‌بینی می‌شود، بعد از امارات، بحرین و عربستان سعودی و سایر کشورهای نزدیک به محور سعودی دست به اقدام مشابه بزنند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر ولیعهد ابوظبی امارات کرانه باختری اسرائیل سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 تصاویری از شیخ محمد بن زاید رئیس امارات متحده عربی که اقدام به بوسیدن دست مرد سالخورده‌ای در حین تجلیل از او می‌کند در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این کلیپ در حال پخش نشان می‌دهد که شیخ محمد بن زاید در حال تجلیل از سعید نصیب پالمر المنصوری که در مراسم اهدای جوایز ابوظبی روی ویلچر نشسته بود و با او صحبت می‌کند دست این پیرمرد را می‌بوسد که منجر به غافلگیری او می‌شود. جایزه ابوظبی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: المنصوری الگوی انفاق، کار خیریه و شهروندی خوب است و یکی از برجسته‌ترین کمک‌های او حمایت در زمینه آموزش در منطقه الوثبه است. ۳۰ سال، تبدیل شدن به الگویی برای نسل‌هایی که هنوز تشویق و حمایت او از آن‌ها در تحصیل و خدمت به ملت را به یاد دارند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • تمجید گردانهای ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها