Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:48:00 GMT

پویش «ما ملت امام حسینیم» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۱۹۲

پویش «ما ملت امام حسینیم» آغاز شد

بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم کاربران دعوت کرد در یک پویش سراسری به استقبال ایام عزاداری سالار شهیدان بروند.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: در آستـانه‌ی اولین محرم آسمانی‌شدن سـردار سپـاه امــام زمـان(عج)، بنیاد حفظ و نشر آثار شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم کاربران دعوت می‌کند با تمسک به این کلامِ عاشورایی حاج قاسم سلیمانی که فرمود «#ماملتامام_حسینیم»، در یک پویش سراسری به استقبال ایام عزاداری سالار شهیدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قدم اول، کمک مؤمنانه و همدلانه به هموطنان آسیب دیده از بیماری کرونا در این ایام و اهتمام عملی به شعار «ما ملت امام حسینیم» در رفتار شخصی و اجتماعی؛ و در کنار آن تبلیغ، ترویج و توزیع این شعار در فضای مجازی و حقیقی و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شخصی از پیشنهادات به علاقمندان حضور در این پویش است.

دسترسی به اقلام تبلیغی از طریق سایت Soleimany.ir

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد

مهشید سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

سلیمانی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانواد‌های متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت