Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا صابر پرنیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد همراه با معاون هماهنگی عمرانی استانداری تهران، افزود: استاندار تهران در سال گذشته و امسال بیشترین وقت خود را صرف رفع موانع تولید و اشتغالزایی کرده و در سایه همین تلاش‌ها زمینه برای جهش تولید در سال جاری فراهم شده است. 

وی ادامه داد: علیرغم شرایط کرونا و تحریم‌های شدید، در سطح شهرک‌های صنعتی استان شاهد افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال هستیم و بر همین اساس تمام زمین‌های واگذار شده راکد در دهه‌های گذشته نیز امسال تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان تصریح کرد: همچنین تمام صاحبان واگذاری‌های  جدید مکلف شدند ظرف دو ماه آینده طرح‌های صنعتی خود را شروع کنند. 

وی گفت: به دنبال ایجاد کارگروهی استانی هستیم تا تمام طرح‌های نیمه‌تمام در شهرک‌های صنعتی فعال شود و یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برسد.

«پرنیان» همچنین تاکید کرد: افزایش ۵۴۰ لیتر بر ثانیه‌ای ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی استان تهران که معادل ۷۰ درصد ۳۰ سال گذشته بوده و همچنین احداث هفت پست برق نیز در دستور کار قرار گرفته است تا زیرساخت‌های لازم به موقع در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا فعالیت سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان تهران طی سال جاری افزایش یافته تا جایی که یکهزار طرح صنعتی در استان به پیشرفت فیزیکی بیش از ٦٠ درصد رسیده است؛ ضمن اینکه ٤٠٠ طرح صنعتی راکد نیز در شش ماهه اول امسال تعیین تکلیف می‌شود.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید شهر تهران افزایش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید شهر تهران افزایش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید شهر تهران افزایش تولید سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران شهرک های صنعتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با راه‌اندازی ۱۹۴ واحد، ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در استان محقق شد و به مرحله بهره‌برداری رسیدند که زمینه اشتغال برای حدود ۱۱ هزار نفر در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغال این واحد‌ها پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ درصد و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری نیز در این بازه مقایسه ای، ۵ درصد افزایش یافته است.

سرتیپی ادامه داد: پارسال همچنین حدود هزار و ۲۰۰ جواز تاسیس در آذربایجان‌غربی صادر شد که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحد‌ها ۴۳۵ هزار میلیارد ریال بوده و ۲۹ هزار نفر با راه‌اندازی آنها مشغول کار خواهند شد.

۲ هزار و ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت است که برای فعال‌سازی این واحد‌ها در استان ۱۵۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۶۱ هزار نفر فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران