Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی گفت که این توافق، تل آویو را برای انجام جنایات بیشتر علیه مردم فلسطین تشویق خواهد کرد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در اظهاراتی به توافق عادی‌سازی روابط میان دولت امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به شبکه الجزیره گفت: اعلام این توافق به منزله پاداش مجانی اشغالگران برای جنایاتش علیه مردم فلسطین بود و این عادی‌سازی، همچون فرو کردن چاقو بر بدن آرمان فلسطین است و اشغالگران اسرائیلی را به انجام دشمنی بیشتر در حق مردم فلسطین تشویق خواهد کرد. برچسب ها: حماس ، امارات ، اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: حماس امارات اسرائیل مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به عملیات ایران علیه اسرائیل

به گزارش جام‌جم آنلاین، حماس در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل عنوان کرد : این عملیات حق طبیعی و پاسخی شایسته به جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران است. 
ما ضمن تایید حق طبیعی دولت ها و ملت های منطقه برای دفاع از خود در برابر حملات صهیونیست ها، از امت عربی و اسلامی خود، مردم آزاده جهان و نیروهای مقاومت در منطقه می خواهیم به حمایت های خود از طوفان الاقصی و حق آزادی و استقلال مردم فلسطین و ایجاد کشور فلسطینی با پایتختی قدس ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • عربستان با حمله ایران مقابله کرد؟!
  • واکنش حماس به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد