Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اعلام ضرب‌الاجل ۱۵ روزه برای مالکان خودروهای توقیف‌شده در پارکینگ‌های اردبیل گفت: مالکان این خودروها تا ۱۰ شهریور فرصت تعیین تکلیف خودروهای خود را دارند. - اخبار استانها -

سیدعبدالله طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مالکان خودروهای توقیف‌شده در پارکینگ‌های اردبیل باید در اسرع وقت نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: افرادی که به هر عنوانی موتورسیکلت و خودرو آنها در پارکینگ توسط مراجع قضایی و انتظامی توقیف شده‌اند تا 10 شهریور فرصت دارند تا وسایط نقلیه خود را تعیین تکلیف کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: در صورتی که مالکان این خودروها نسبت به تعیین تکلیف وسایط نقلیه تا مهلت اقدام نکنند، مجهول‌المالک تلقی و براساس قوانین و مقررات با خودروها برخورد خواهد شد.

طباطبایی این امر را اقدامی در راستای ترخیص خودروهای توقیفی از پارکینگ‌ها برشمرد و بیان کرد: با توجه به امکان اقساطی شدن جرائم رانندگی تا 31 مردادماه براساس اعلام پلیس راهور، مالکان خودروهای توقیفی می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و در اقساط یک‌ساله نسبت به پرداخت جرائم خود اقدام کنند.

خط تولید تایر خودروهای تاکتیکی توسط وزارت دفاع راه اندازی شدکهگیلویه و بویراحمد| جولان خودروهای مسافربر شخصی در خیابان‌‌های دهدشتقاچاق چوب و زغال در چهارمحال و بختیاری با خودروهای یخچال‌دار حمل مواد غذایی

وی گفت: مالکان این خودروهای توقیفی می‌توانند پس از گذراندن مراحل قانونی و دریافت قبض ترخیص به پارکینگ‌ وسایط نقلیه مراجعه کرده و نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/145/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو توقیف ۱۲ موتورسیکلت سنگین در آزادراه "تهران ـ شمال" یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودرو توقیف ۱۲ موتورسیکلت سنگین در آزادراه "تهران ـ شمال" یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ پهلوگیری اولین کشتی کشتیرانی دریای خزر در بندر فریدونکنار ۳ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۴ رئیس دیوان عالی کشور: مدیرانی که دلسوز مردم و انقلاب نیستند باید از صحنه مدیریت حذف شوند ۵ تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر ۶ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۷ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها تکذیب پرواز پهپاد ناشناس در آسمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر ماهشهر رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست نوبخت: ۱۴۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های "جهش تولید" در مازندران اختصاص یافت آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود مهمترین اخبار تسنیم عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازی فرمانده ارشد فاطمیون: جز به اخراج آمریکا از منطقه و انتقام خون حاج قاسم رضایت نخواهیم داد واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند واکنش امیرآبادی به اظهارات واعظی درباره غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی درخواست تشکیلات خودگردان برای نشست فوری رهبران فلسطینی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودروهای توقیف تعیین تکلیف پارکینگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال