Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، بنیامین نتایاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در خصوص توافق اخیر با امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط دیپلماتیک طرفین، مدعی شد که توافق اخیر بین امارات و اسرائیل موجب پیشرفت منطقه خواهد شد. 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات عربی رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: اقدامات اسرائیل موجب بی ثباتی در منطقه است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبری وزارت امور خارجه، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه دولت قطر در این گفتگو آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر امیرعبداللهیان نخست وزیر و وزیر خارجه قطر را در جریان تحولات اخیر و اقدام مبتنی بر دفاع مشروع ایران بر روی اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی قرار داد.

وی همچنین تاکید کرد ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز هر چه بیشتر منطقه به ثبات و امنیت تاکید کرد و افزود اقدامات رژیم صهیونیستی موجب بی ثباتی در منطقه شده است.

طرفین همچنین در این تماس تحولات غزه را مورد توجه و بررسی قرار دادند و بر ضرورت پایان دادن به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و مصائب انسانی مردم غزه و کرانه باختری فلسطین تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشته
  • پاسخی بسیار فراتر از پیش‌بینی تل‌آویو
  • قطر: اقدامات اسرائیل موجب بی ثباتی در منطقه است
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران در ماه‌های اخیر
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد