Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:49:59 GMT

ابراز خرسندی بوریس جانسون از توافق امارات و رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۲۵۲

ابراز خرسندی بوریس جانسون از توافق امارات و رژیم صهیونیستی

‍‍‍‍‍‍

نخست‌وزیر انگلیس از توافق رژیم صهیونیستی و امارات برای عادی‌سازی روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این توافق یک گام مثبت در راه تقویت صلح در خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز پنج‌شنبه با انتشار پیامی در توئیتر از توافق رژیم صهیونیستی و امارات برای عادی‌سازی روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوریس جانسون در واکنش به توافق اخیر امارات و رژیم صهیونیستی، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «تصمیم امارات عربی متحده و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط یک خبر بسیار بسیار خوب است. عمیقاً امیدوار بودم که طرح الحاق کرانه باختری پیش نرود و توافق امروز برای تعلیق این طرح، یک گام خوشایند در مسیر رسیدن به یک خاورمیانه صلح‌آمیزتر است.»

جرئیات توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط دوجانبهجنبش حماس: توافق عادی سازی جایزه مجانی امارات به صهونیست‌ها برای تداوم اشغالگری استعادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازیواکنش سازمان آزادی‌بخش فلسطین و سخنگوی حماس به توافق امارات و رژیم صهیونیستیجنبش فتح : توافق امارات و اسرائیل خیانت به کل کشورهای عربی است

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اخبار "فلسطین" اسرائیل اخبار "انگلیس" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اخبار "فلسطین" اسرائیل اخبار "انگلیس" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ بیانیه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۳ کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی-آمریکایی-عربی ۴ مصاحبه|جمهوری اسلامی خط قرمز مذاکرات است/ در اجرای قوانین اسلامی با طالبان نقطه مشترک داریم ۵ واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند ۶ پشت پرده برنامه‌ریزی سفر ناگهانی رئیس جمهور چین به پاکستان ۷ عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازی ۸ قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت مهمترین اخبار بین الملل عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازی جهاد اسلامی: امارات از پشت به آرمان فلسطین خنجر زد /عادی سازی برای نجات اسرائیل است جنبش حماس: توافق عادی سازی جایزه مجانی امارات به صهیونیست‌ها برای تداوم اشغالگری است جنبش فتح : توافق امارات و اسرائیل خیانت به کل کشورهای عربی است مهمترین اخبار تسنیم عادی سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسما کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی سازی فرمانده ارشد فاطمیون: جز به اخراج آمریکا از منطقه و انتقام خون حاج قاسم رضایت نخواهیم داد واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند واکنش امیرآبادی به اظهارات واعظی درباره غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی درخواست تشکیلات خودگردان برای نشست فوری رهبران فلسطینی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار فلسطین اسرائیل اخبار انگلیس اخبار امارات اخبار فلسطین اسرائیل اخبار انگلیس امارات و اسرائیل برای عادی سازی امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط توافق امارات توافق ننگین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری با فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس جمهور آلمان که به آنکارا سفر کرده است گفت: نسبت به افزایش فعالیت جریان‌های تندرو در غرب احساس نگرانی می کنیم و از مقامات آلمان انتظار داریم که اقدامات بیشتری علیه گروه‌های تروریستی اتخاذ کنند. ما از مقامات آلمانی در مبارزه با تروریسم انتظار حمایت و همبستگی بیشتری داریم.

طبق گزارش الجزیره، وی تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می‌دهد ظلمی است که شبیه ندارد و نتانیاهو امنیت تمام منطقه از جمله مردم خود را تهدید می‌کند و از این طریق می‌خواهد عمر سیاسی خود را طولانی‌تر کند. تنش‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات منطقه بود. نباید جنایت‌هایی که اسرائیل در نوار غزه مرتکب شد را نادیده گرفت.

اردوغان همچنین گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

رئیس جمهور آلمان مدعی شد که اگر حمله حماس در هفتم اکتبر نبود جنگ کنونی غزه رخ نمی‌داد. او گفت: برای کاهش بحران انسانی در نوار غزه تلاش می‌کنیم. بدون ایجاد چشم‌انداز سیاسی بلند مدت برای فلسطینی‌ها، اسرائیل از امنیت برخودار نخواهد شد.

رئیس‌جمهور آلمان با بیان اینکه برای گسترش روابط با آنکارا تلاش می کنیم خاطرنشان کرد: در بسیاری از پرونده‌های خاورمیانه با ترکیه توافق‌نظر نداریم.

توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس کد خبر 847046 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟