Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:20:06 GMT

شاعر جوان همدانی بر اثر کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۳۰۰

شاعر جوان همدانی بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا استان همدان؛ سیدحمید محمودی متخلص به «درخت همدانی»، که تا دو روز پیش هیچ علائم بیماری نداشت، دیروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) در همدان بستری شد و امروز بعدازظهر (۲۳ مردادماه) به دلیل ابتلاء به کرونا درگذشت.

زنده‌یاد محمودی متولد ۱۳۶۷ در همدان، دانش‌آموخته هنر اسلامی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز بود و علاوه بر شاعری، دستی هم در طراحی و گرافیک داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاعر صاحب مجموعه شعر «رقص جویده» بود که چند روز پیش در ۱۵۶ صفحه و شمارگان ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات بامداد نو منتشر شده اما هنوز توزیع نشده است.


 

کد خبر 4997538

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شاعر قربانیان کرونا ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد

مراسم جشن ۱۱۴ زوج جوان با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ازدواج آسان در دهکده مقاومت‌ بسیج لاله در شهر بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جشن ۱۱۴ زوج جوان شامگاه سه‌شنبه _هفتم فروردین_ با حضور جمعی از جوانان، خانواده‌ها و مسئولان استانی برگزار شد؛ حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در این برنامه اظهار کرد: فرزندآوری از امورات لازم برای جامعه کنونی است که زوجین باید بدان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی نوروزی، مسئول دفتر نهاد رهبری در سپاه جوادالائمه نیز اظهار کرد: عشق و علاقه بین همسران و همچنین روابط مهربانانه در دین اسلام بسیار پسندیده است.

وی افزود: خوش‌خلقی، خوش‌رویی، پرهیز از عیب‌جویی‌ها و خوش‌پوشی از مصادیق مهربانی در روابط بین زوجین است.

عباس علی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان بجنورد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشن ۱۱۴ زوج جوان از شهرستان بجنورد با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ازدواج آسان برگزار شد.

وی افزود: زوج‌های این مراسم از بخش‌های مختلف شهرستان بجنورد و از طریق ناحیه‌های بسیج انتخاب شدند و اغلب به تازگی ازدواج کرده‌اند.

ریحانی ادامه داد: طرح محلات اسلامی از جمله برنامه‌های سازمان بسیج بجنورد بوده که تقویت فرهنگ اسلامی و حفظ نهاد خانواده از اولویت‌های آن است.

کد خبر 739499

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک؛ دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • دوبلور جوان بر اثر ایست قلبی درگذشت
  • شاعر جوان سروستانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب شعر خواند
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس