Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@15:51:48 GMT

کشف بیش‌از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۳۱۰

کشف بیش‌از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ، سردار احمد طاهری، پنجشنبه ۲۳ مرداد اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش و سیب و سوران با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش روز گذشته با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در حوالی روستای "گونیچ" این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی کرده که در نهایت با عکس العمل سریع تکاوران پلیس، هر ۲ خودروی قاچاقچیان توقیف و ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروهای آنها ۶۷۶ کیلو و ۷۰۰گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

در عملیاتی دیگر عصر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب و سوران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند را که به وسیله یک دستگاه وانت تویوتا در حوالی روستای "گواده" در حال انتقال مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

قاچاقچیان با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شد.

این عملیات و در بازرسی از خودروی توقیفی از قاچاقچیان ۳۶۰کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که در این ۲ عملیات موفق در مجموع یک تن و ۳۶ کیلو و۷۰۰ گرم تریاک کشف شده است بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق موادمخدر تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی استان با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا رکنا پلیس فرار قاچاقچی اخبار حوادث سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی موادمخدر کشف یک تن مواد مخدر فیلم عکس ایران حوادث تهران اخبار تهران زن زندگی جسد بازداشت تهران پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند