Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:56:15 GMT

شوخی نابجای راننده آمبولانس با دوچرخه سواران زن

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۳۴۱

شوخی نابجای راننده آمبولانس با دوچرخه سواران زن

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی دوچرخه سواری بانوان گفت: ما در حین تمرین برخی حرکات و شوخی‌هایی را از کسانی می‌بینیم که اصلا انتظار نداریم و هیچ وقت امنیت نداریم.

ریحانه طالبی درباره‌ی نداشتن امنیت دوچرخه سواران در حین تمرین در جاده‌ها بیان کرد: ما هیچ وقت امنیت نداشتیم و قطعا من هم این اتفاق افتاده که در حین تمرین مرگ را جلوی چشمانم ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که پدرم در قد حیات بود همراه من به تمرین می‌آمد و با خودروی خود من را اسکورت می‌کرد. همین امروز صبح که به تمرین رفتم یک راننده تاکسی در حالی که من را دید بدون زدن راهنما جلوی من ناگهان ترمز کرد تا مسافر خود را پیاده کند و اگر من حواسم را جمع نمی‌کردم، با تاکسی برخورد می‌کردم.

او ادامه داد: ما از کسانی برخی حرکات را می‌بینیم که واقعا انتظار نداریم. برای مثال یکبار در خیابان عریض مشغول تمرین بودیم که ناگهان دیدیم یک آمبولانس پشت سر ما شروع به گاز دادن کرد و ما به شدت ترسیدیم. بعد به ما خندید و رد شد و متوجه شدیم می‌خواسته شوخی کند، اما واقعا چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

طالبی با گلایه از تصوری که برخی رانندگان از دوچرخه سواران دارند، گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند ما برای خوش گذرانی به خیابان آمده ایم در حالی که این کار ما است و باید تمرین داشته باشیم و ما هم از خیابان حقی داریم؛ بنابراین از رانندگان خواهش می‌کنم فاصله خود را با دوچرخه سواران رعایت کنند. رکابزنان یک سال تمام زحمت می‌کشند که به یک مسابقه برون مرزی اعزام شوند و با وجود تمام مشکلات و دغدغه‌هایی که دارند خیلی بد است که احساس ناامنی هم داشته باشند.

او افزود: من مسئول آموزش به افراد مستعد هم هستم، اما واقعا نمی‌توانم خانواده‌ها را مجبور کنم فرزندان خود را به تمرین ببرند، چون امنیت نداریم. حتی خود من گاهی اوقات به مادرم می‌گویم برای تمرین به پارک می‌روم فقط به این دلیل که اگر متوجه شود در جاده یا خیابان تمرین می‌کنم فکرش کاملا درگیر می‌شود. با این شرایط اگر پیش برویم و فرهنگ سازی نشود، دوچرخه سواری ما از بین می‌رود.

ملی پوش سابق تیم ملی دوچرخه سواری در مورد وضعیت بد قرارداد‌ها در لیگ برتر بانوان بیان کرد: من از لیگ کوهستان خبر ندارم، اما در لیگ کورسی قراردادی نداریم و حتی شده خود خانواده‌ها هزینه رفت و آمد و تغذیه را پرداخت می‌کردند تا فقط یک تیم باشد که فرزندانشان با آن تیم در مسابقات شرکت کنند. لیگ بانوان هم نه پوشش خبری دارد و نه پخش زنده از این رو اسپانسر هم ورود نمی‌کند. به نظرم باید تیم‌ها را مجبور کنند علاوه بر لیگ مردان در لیگ زنان هم تیمداری کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دوچرخه سواری بانوان دوچرخه سواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی