Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@13:40:54 GMT

بازگشت ولسیانی به اردوی سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۳۸۴

بازگشت ولسیانی به اردوی سپاهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حمید باقری مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان که به علت مصدومیت چند ماه از سپاهان دور بودودر کشورش به سر میبرد، شب گذشته به اصفهان بازگشت و امروز در تمرینات سپاهان حاضر شد.

باقری ادامه داد: دکتر صدیقی فیزیوتراپ تیم سپاهان نیز با انجام معاینات لازم از ولسیانی، روند درمانی او را خوب توصیف نمود و خاطرنشان کرد در طی این مدت که ولسیانی کنار تیم نبوده، ولی مراحل درمان او خوب طی شده و توانسته با تمرینات لازم، خود را در مرز آمادگی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به اینکه ولسیانی درمان مناسبی در گرجستان داشته و تمریناتش را به صورت انفرادی انجام داده آمادگی لازم برای حضور در تمرینات و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دارد.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در مصاف با صنعت نفت آبادان بود که سپاهان هم نتیجه را از دست داد و هم یکی از مهم‌ترین بازیکنانش را. دانشگر به دلیل برخوردی که چند ثانیه قبل از گل دوم ایجاد شد، با در رفتگی از ناحیه کتف مواجه شد و گفته شد که فصل را از دست داده است.

در این شرایط حالا در آخرین تمرین سپاهان عکسی از دانشگر منتشر شده که او را در حال دویدن نشان می‌دهد تا احتمال بازگشت او به میادین حداقل در هفته‌های پایانی وجود داشته باشد.

سپاهان همچنان در دو جبهه امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهد. در لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی و البته با امیدواری کم به قهرمانی می‌اندیشد و از سوی دیگر در جام حذفی برای قهرمانی به میدان خواهد رفت و بازگشت دانشگر در هفته‌های پایانی می‌تواند کمک بزرگی برای مورایس باشد.

دیگر خبرها

  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم