Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:07:06 GMT

جلالی سرحال و شاداب در انتظار بازی پرسپولیس(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۴۶۶

جلالی سرحال و شاداب در انتظار بازی پرسپولیس(عکس)

سرمربی تیم گل گهر سیرجان که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، شاداب و سرحال در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" بازیکنان تیم گل گهر سیرجان در آستانه دیدار حساس با پرسپولیس تمرینات خود را دنبال می‌کنند؛ سیرجانی‌ها که با کسب 10 امتیاز از چهار دیدار خود از مهلکه سقوط فرار کرده‌اند، به دنبال تداوم روزهای خوب خود مقابل قهرمان لیگ نوزدهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه تمرینات گل گهر که این‌بار برخلاف همیشه به جای تهران در سیرجان برگزار می‌شود، مجید جلالی سرمربی این تیم به انجام حرکات نمایشی پرداخت و نشان از شادابی و سرحالی خود داد.

 

چرا که توانسته پس از رد استعفایش از سمت سرمربیگری گل گهر سیرجان، نتایج درخشانی را کسب کند و این تیم را از سقوط نجات دهد.

 

مجید جلالی (سرمربی) گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید جلالی سرمربی گل گهرسیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، «لوئیس برنات مولینا» سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

وی افزود: کاری که ما تا این مرحله کردیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

کد خبر 6086029

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)