Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخی کارخانه سیمان را بزرگترین مشکل منطقه گردشگری دیلمان دانست و گفت: این کارخانه بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمینی احداث شد که درآمدهای حاصله از گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، « رسول فرخی میکال » در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز ( پنج شنبه، ۲۳ مرداد) در سالن همایش اتاق اصناف شهرستان لاهیجان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاری شغل و مسئولیتی سنگین و خطیر است و خبرنگار باید در این مسیر حلقه وصل بین مردم و دستگاه حاکمیت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش پنهان جامعه مشکل تلقی شده و این مسئولیت بر عهده خبرنگاران است که این بخش را با تلاش و درایت جدی آشکار کنند، افزود: زوایای پنهانی که از دید بسیاری آشکار نیست با نگاه تیزبین خبرنگاران نقاط ضعف آن آشکار می شود.

 

فرخی با تاکید بر اینکه نتایج حاصله باید ثمربخش و در حوزه های مختلف ایجاد تغییر به‌وجود آید، تصریح کرد: جایگاه های مسئولیت متفاوت اما ماهیت و اصل پاسخگویی است و نیت و رفتار ما در حین عمل ثبت خواهد شد و همواره باید خداوند باری تعالی را حاضر و ناظر اعمال خود بدانیم.

 

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اینکه به اندازه توان و با در نظر گرفتن عدالت تمام تلاش خود را به عنوان نماینده معین آستانه اشرفیه انجام می دهم، افزود: پیگیر پروژه های نیمه تمام این شهرستان  از جمله پل کابلی آستانه اشرفیه و فاضلاب این شهرستان خواهم بود.

 

فرخی، کارخانه سیمان را بزرگترین مشکل  منطقه زیبا و گردشگری دیلمان دانست و تصریح کرد: این کارخانه بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمینی احداث و آلوده ترین صنعت زیرساخت در این منطقه موجب شد که درآمدهای حاصله از گردشگری را تحت تاثیر قرار دهد و در حال حاضر با وجود احداث این کارخانه باید مدیریت کرد و ایجاد کمربند سبز در منطقه، مشارکت در پروژه های عمرانی ....از جمله راحل های پیشنهادی است.

 

*تقاطع غیر همسطح میدان گیل تا پایان کار دولت به بهره برداری خواهد رسید

وی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح میدان گیل نیز تا پایان دولت به بهره برداری می رسد و پیگیر مشکلات در خصوص تملک و آزادسازی هستیم و در حال حاضر نیز پروژه در حال اجرایی است اما از حرکت مناسب برخوردار نیست.

 

* بی تفاوتی نسبت به اراضی کشاورزی تهدیدی برای استان گیلان در آینده

فرخی با بیان اینکه  استان گیلان با توجه به موقعیت آب و هوایی مناسب برای گردشگری است و این امر نباید ما را نسبت به طبیعت و اماکن خود بی تفاوت کند، اذعان کرد: بی تفاوتی نسبت به اراضی و ادامه این روند موجب می شود که در آینده محله های مختلفی از تهرانی ها، شیرازی ها و ..‌‌‌به‌وجود آید و این تهدیدی برای استان محسوب می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس ادامه داد: طرح تجهیز اراضی کشاورزی باید به سرعت انجام شود و یکپارچه سازی اراضی از تغییر کاربری جلوگیری می کند.

 

گفتنی است، با وجود اینکه قریب به سه ماه از شروع فعالیت مجلس یازدهم می گذرد گزارش عملکرد نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تا کنون در حد پیگیری است و بنا به سخنان وی در طول نمایندگی فقط یک قول به مردم خواهم داد و اینکه مردم احساس کنند شهر نماینده دارند و تمام تلاش خود را معطوف به پیگیری مشکلات خواهم کرد.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده لاهیجان در مجلس خبرنگار نشست خبری لاهیجان و سیاهکل در مجلس نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی حاتمی زاده هویت دار نمودن اراضی کشاورزی را از اولویت‌های اصلی سازمان جهادکشاورزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در سال جاری دانست.   وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از سازمان جهادکشاورزی ممنوع است، اظهار کرد: سنددار شدن اراضی، باعث کاهش پرونده‌های حوزه زمین که غالبا به دلیل تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، می‌شود.   رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت:تحقق تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی به عنوان یکی از اهداف اساسی وزارت جهادکشاورزی از طریق صدور سند اراضی است و با برنامه ریزی‌های انجام شده امید داریم اعتبارات لازم در این خصوص از سوی دولت تامین شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی
  • موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد