Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@21:28:20 GMT

چه کسی حاج قاسم را به شهادت رساند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۵۹۹

چه کسی حاج قاسم را به شهادت رساند؟

به گزارش افکارنیوز،

کانال تلگرامی تحولات عراق به نقل از ظاهر العقیلی، نویسنده عراقی طی یادداشتی با عنوان "چه کسی شهید سلیمانی را به شهادت رساند" نوشت: "قاتل همیشه فقط آن کسی نیست که مرتکب آن جنایت به طور عمد باشد بلکه برعکس، حالت هایی از قتل های خونین و تأثر برانگیزی وجود داشته است که پشت قاتلان آنها ارتشی از تحریک کنندگان و ناظران بر قتل و خاطیان و یاران آن اشخاص قاتل و حامیان و سهل انگاران ایستاده اند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- در ادامه این نویسنده عراقی برای اثبات مقدمه خود موضوع شهادت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام را به عنوان شاهدی برای مقدمه خود می آورد که عوامل زیادی در شهادت ایشان دخیل بوده است.

و پس از این مثال این نویسنده عراقی به موضوع شهادت شهید سپهبد سلیمانی اشاره می کند و آن را تطبیق و پیاده سازی واضح و آشکار و گونه ای از گونه های خیانت و آماده سازی برای یک جنایت شیطانی توسط آمریکا که با کمک ادوات خویش آن را انجام داد، می داند.

در ادامه ظاهر العقیلی به ادوات آمریکا که در این جنایت به آن کمک کردند اشاره می کند و می نویسد: " قبل از ترور شهید سلیمانی یک کمپین رسانه ای با هدف برانگیختن جامعه و افکار عمومی علیه شهید سلیمانی به راه انداخته شد پس صدای صدها تظاهرکننده در اثر این کمپین در به اصطلاح انقلاب اکتبر علیه شهید سلیمانی بدون هیچ دلیلی بلند شد و شعارهای جوکری ها یکی از ادوات آمریکایی ها قبل از اتخاذ تصمیم ترور بود و این به غیر از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک بود که با کمک مادی به کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی، به تحریک افکارعمومی علیه ایشان پرداختند".

همچنین ظاهر العقیلی از عوامل دیگر ترور شهید سلیمانی را  سکوت احزاب و شیعیان عراق و نیز هجمه های رسانه ای آمریکایی و عربی و سکولار علیه دین می داند و در این باره اضافه می کند: " ضعف عملکرد کاری و حرفه ای و رسانه ای احزاب شیعی و عدم اجرای قوانین مجرم شناختن بعثی ها و تعارف داشتن با دوستان یا نزدیکانشان که بعثی یا از فدائیان صدام بوده اند و بازگرداندن این افراد به قدرت، باعث رشد و گسترش پدیده جوکری ها و بعثی ها و سکولارهای دشمن با دین و دولت شد و این اسباب و سبب های دیگر همگی با هم جمع شده و باعث شهادت سپهبد سلیمانی شدند".

همچنین در ادامه یادداشت نیز نویسنده به یک عامل دیگر اشاره می کند و این عامل بخش بزرگی از قشر کسانی است که ادعای فرهنگ و آگاهی و شناخت را دارند و در حقیقت ژست روشنفکری را می گیرند و به شدت و با اهداف و اغراضی از جوکری ها دفاع می کنند و به طرح موضوعات انسانی نیز بسیار اهمیت می دهند اما در عین حال از شهید سلیمانی که به عقیده نویسنده یک فرمانده حقیقی در میدان نبرد نابودی داعش و نمادی از نمادهای آزادی بخش عراق از دست تروریسم بود، چشم پوشی می کنند!!

پس از ذکر این عوامل ظاهر العقیلی می نویسد: "بنابراین و پس از تمام آنچه که گفته شد می توانیم بگوییم که هر کس که تأیید کرد یا شعار داد یا سکوت کرد یا خیانت کرد یا راضی شد یا از طریق فعل و یا قول یا رفتاری با دشمنان تعارف داشت پس تمامی این افراد شریک جنایت و عملیات ترور شهید سلیمانی بوده اند زیرا راه را برای این کار هموار کرده اند چه بخواهند و چه نخواهند. و بزرگترین چیزی که از آن بیم داریم این است که تمامی این مواضع قهرمانانه توسط فرماندهان بزرگ را فراموش کرده و فداکاری های آنان به باد هوا رود و تصویری معکوس و گمراه کننده از آنان ترسیم شود".

در پایان یادداشت نیز نویسنده حشد الشعبی و نیروهای مقاومت را تنها نیرویی در عراق می داند که می توان برای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی به آنان اتکا داشت و اعتماد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهید سلیمانی تروریسم شبکه های اجتماعی شیعیان تحولات عراق شهید سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان