Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز فرهنگ خانواده وابسته به آستان قدس عباسی از آغاز برنامه آموزشی اینترنتی (براعم الكفيل) ویژه کودکان (۶ – ۱۱) سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز فرهنگ خانواده وابسته به آستان قدس عباسی از آغاز برنامه آموزشی اینترنتی (براعم الكفيل) ویژه کودکان (6 – 11) سال خبر داد.

 

این برنامه با هدف افزایش سطح فرهنگی و فکری این قشر اجرا می شود زیرا پایه و اساس جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسمهان ابراهيم، رئیس این مرکز در گفتگو با شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت، نسخه اول برنامه براعم الكفيل از سوی کمیته تخصصی و متناسب با گروه سنی شرکت کنندگان آماده شده است. این برنامه شامل بخشهای دینی، اخلاقی، آموزشی، مهدوی، علمی و تفریحی می شود و به اولیای دانش آموزان کمک می کند تا از اوقات فراغت کودکانشان بهره ببرند و وضعیت روتین ایجاد شده در شرایط فعلی را از بین برده و به آنها کمک کنند تا از فعالیتهای غیر سودمند در سایت های اینترنتی اجتناب ورزند.

 

وی افزود، اهداف برنامه در ذیل به آن اشاره شده است:

 

1- توسعه پل ارتباطی میان اعضای خانواده (بالاخص مادر) و کودک . بنابراین فعالیت ها به مادران ابلاغ شده است.

 

2- آموزش و ترغیب کودک به انجام برخی رفتارهای تربیتی، مبانی و اطلاعات اسلامی و معرفی سیره اهل بیت (عليهم السلام) به آنها.

 

 

 

شرایط شرکت در این برنامه بدین شرح است:

 

1- سن شرکت کنندگان ما بین (6 - 11) سال (پسران و دختران) مي باشد.

 

2- این برنامه به مدت یک هفته از تاریخ (10) الى (16) آگوست 2020 اجرا می شود.

 

3- این برنامه شامل ارسال یک ویدئو از کودک شرکت کننده هنگام قرائت آیت الکرسی پس از حفظ آن می شود. فیلمبرداری از کودک باید تنها به مدت یک دقیقه و نیم باشد و دستگاه تلفن به خوبی تعبیه شود. دختران در همه گروههای سنی باید با پوشش مناسب در تصویر ظاهر شوند.ویدئو از طریق لینک موجود در پیام ارسال گردد.

 

4- (25) جایزه به برندگان برتر اهدا می شود.

 

5- جوایزی نیز برای افراد موفقی که نتوانستند در این برنامه برگزیده شوند اختصاص می یابد.

 

6- به منظور شرکت در این برنامه از طریق لینک ذیل اقدام نمایید:

 

https://forms.gle/DuELGb4ZCbT9N2Rg8

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان قدس عباسی کفیل کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر کودک شهید در خاش

ایسنا/سیستان و بلوچستان پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جانشین فرماندهی سپاه، شوراها، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

در حادثه تروریستی و حمله ناجوانمردانه شامگاه دوشنبه ۶ فروردین به یگان تکاوری انتظامی و خودروی عبوری در محور ترانزیتی خاش به ایرانشهر در حوالی دوراهی ایرندگان یک مامور انتظامی و یک کودک از یک خانواده بی گناه به شهادت رسید.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید بیان کرد: کوردلان و اشرار و گروهک های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترورهای کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

وی اظهارداشت: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودروهای عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریستها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

چند شب قبل واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

هم چنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور