Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در بسته گزارش تصویری پنجشنبه ۲۳ مرداد، گزارش های "جهش تولید در یک کارخانه با کمک بنیاد برکت" و "هدیه سپاه به مردم روستاهای خراسان جنوبی" از استان های "خراسان جنوبی و زنجان" را مشاهده کنید.

 

 

 

جهش تولید در یک کارخانه با کمک بنیاد برکت

هدیه سپاه به مردم روستاهای خراسان جنوبی

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری گزارش استان ها خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان‌راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند،  ایجاد شود.

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی