Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط ملی پوشان بیان کرد: این روز‌ها با بازیکنان به صورت آنلاین در ارتباط هستیم و تمریناتشان را حدود یک ماهی است که به وسیله شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنیم. تمرینات آنلاین مشکلات خاص خود را دارد که بازیکنان راس یک ساعت مشخص برای تمرین حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از هیئت‌های استانی سالن‌ها را در اختیار بازیکنان ما گذاشته اند که ممکن است ساعت‌های مختلفی این سالن‌ها پذیرای بازیکنان باشند و همین امر مشکل در  برگزاری منظم تمرینات ایجاد می‌کند.  

برگزاری المپیک به تقویت بازیکنان ما کمک خواهد کرد

کمرانی درباره برگزاری مسابقات المپیک بیان کرد: بسیار بابت برگزاری مسابقات المپیک خوشحال هستم. خیلی از بازیکنان در دنیا ممکن است آخرین حضور خود را در رقابت‌های المپیک تجربه کنند و برنامه ریزی کرده بودند تا در این مسابقات حاضر شوند. درباره تیم ملی ما هم فرصتی برای بازیکنان کم تجربه و جوان خواهد شد تا بتوانیم در اولین اردو بازیکنان را تقویت کنیم. ما در رنکینگ جهانی شرایط خوبی در بخش بانوان نداریم و حتما باید در مسابقات بین المللی شرکت کنیم تا رنکینگ بازیکنان را ارتقا دهیم. سن بازیکنان ما بسیار کم بوده و میانگین سنی حدود ۱۷ سال است.

در شرایط قرنطینه می‌توانیم اردو‌های تیم ملی را برگزار کنیم

او درباره امکان برپایی اردو‌های تکواندو اظهار کرد: البته به دور از شرایط اردو، تمرین کردن بسیار سخت است، چون  بازیکنان حریف تمرینی ندارند و البته برای کادر فنی هم مشکل است، چون باید روحیه بازیکنان را تقویت کنیم تا برای مسابقات بزرگی مانند کسب سهمیه المپیک خود را آماده کنند. امیدوارم این روز‌ها تمام شود و اردو‌ها را برگزار کنیم. رقیبان ما از جمله کره جنوبی، صربستان، انگلیس و ازبکستان، اردو‌های تیم ملی تکواندو را شروع کرده اند و باید در کشور ما هم برای برگزاری اردو تمهیدات مخصوصی اتخاذ شود. ما می‌توانیم در شرایط قرنطینه اردوی تیم ملی را برگزار کنیم و حتی تست کرونا هم از بازیکنان ملی پوش و کادر فنی گرفته شود.

توقع مدال آوری مردم از تکواندو، اتفاق خوبی است

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره توقع مردم از تکواندوی بانوان برای حضور در المپیک توکیو اظهار کرد: باعث خوشحالی است که تکواندوی بانوان توقع مدال آوری را در مردم ایجاد کرده است و همین مورد باعث شده تا تکواندو میان مردم طرفداران خود را پیدا کند که برای ما حسن بزرگی محسوب می‌شود. همیشه در تلاش بوده ام تکواندوکاران ایرانی را به دنیا معرفی کنم و بعد به خودشان ثابت کنم که توانایی درخشیدن در هر جایی را دارند و هیچ چیزی از بقیه کم ندارند. در بخش بانوان بهترین مربیان را داریم و این روز‌ها بیکار ننشسته ایم و البته همیشه حمایت فدراسیون را احساس کرده ایم.

همه برنامه ریزی‌ها روی کسب سهمیه المپیک معطوف شده است

او افزود: تکواندو تنها به وسیله رنکینگ می‌تواند جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد که کار بسیار سختی است و البته همه تنها نتیجه را می‌بینند. همیشه بازیکنان ما با نفرات اول مسابقه می‌دهند و اگر افتخاری کسب شده، به این دلیل است که از نظر فنی از سد برترین‌های جهان گذشته اند. همیشه به بازیکنانم گفته ام که توانایی این را داریم که روی سکو قرار بگیریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به المپیک برسیم. به طور حتم تمام برنامه ریزی‌ها روی این قضیه است که سهمیه المپیک را کسب کنیم.

تاریخ دقیقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نداریم

کمرانی درباره تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: طی آخرین صحبت های سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، هنوز تاریخ دقیقی برای بازی‌های کسب سهمیه آسیا مشخص نشده است و فعلا به برگزاری ۱۰۰ درصدی المپیک امیدواریم. احتمالا با بهتر شدن روند کرونا، تاریخ جدیدی برای مسابقات آسیایی اعلام خواهد شد.

بيشتر بخوانيد

خدابنده: برخی‌ها اقدام خیرخواهانه ما را بی ارزش جلوه می‌دهند/ برای حضور در المپیک مدام تمرین می‌کنم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهرو کمرانی فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو المپیک 2020 برگزاری مسابقات حضور در المپیک برنامه ریزی بازیکنان ما تیم ملی اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد