Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان گفت: روستاهای زیادی با جمعیت بالا در روستاهای استان داریم که از نعمت آب محروم هستند.

مهندس حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های آبفای لرستان، اظهار کرد: یکی از اقدامات فوری که در چند ماه اخیر پس از یکپارچه‌سازی در اولویت قرار دادیم آب‌رسانی روستاهای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تلاش‌ها و امکانات بخش شهری توانسته‌ایم مشکلات برخی روستاها در تامین آب شرب بهداشتی را حل کنیم.

کرموند بیان کرد: برای حل مشکلات آب شرب روستایی به‌صورت اساسی و بلندمدت نیازمند اعتبارات لازم و همکاری سایر دستگاه‌ها هستیم تا با همدلی و تفاهم بتوانیم این خدمات را در روستاهای محروم نیازمند آب در لرستان گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان عنوان کرد: روستاهای زیادی با جمعیت بالا در روستاهای استان داریم که از نعمت آب محروم هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۶۰ مشترک در سطح شهرها و روستاهای استان از خدمات شرکت بهره‌مند هستند.

این مسئول اضافه کرد: پروژه‌هایی در این راستا تعریف کردیم که امیدواریم با حمایت نمایندگان و شرکت آبفای استان و شرکت مهندسی آبفای کشور اعتبارات لازم را برای سال ۱۴۰۰ محقق کنیم.

کرموند تصریح کرد: یکی از اولویت‌های شرکت آبفا گسترش  و ارائه خدمات در روستاها و توزیع عادلانه آب است و در این راستا کارهای خوبی به‌ویژه در شهرستان دلفان در دست اقدام داریم.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان بیان کرد: مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور قول مساعد دادند که به‌صورت ویژه تخصیص اعتبارات به لرستان و برای حل مشکلات آب شرب شهرستان دلفان داده شود.

وی گفت: مهندس جانباز قول دادند که برای حل مشکلات شهرستان دلفان اعتبارات مناسبی را با همکاری نماینگان در نظر خواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آبرساني آبرسانی به روستاها آبرسانی روستایی روستاهای استان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان شرکت آبفای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل در ۵۳ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو رضا فلاح اعلام کرد: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز‌های اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستا افزود: ۱۱۱ نفر توسط هلال احمر نیز اسکان داده شدند.

وی به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان و بافت تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاهای تهران
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد