Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش درخصوص آینده فوتبالی اش صحبت کرد.

علیرضا جهانبخش، لژیونر ایرانی تیم برایتون انگلیس درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. وی روی خط برنامه فوتبال 120 حاضر شد و به سوالات حمید محمدی پاسخ داد.

علیرضا جهانبخش درخصوص برنامه اش برای فصل آینده گفت:

هفته آینده تمرینات مان شروع می شود. برای برایتون مهم بود که در لیگ بمانیم و یک رتبه خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه گفته ام که بازیکن برایتون هستم و 3 سال دیگر با باشگاه قرارداد داریم و تمام تمرکزم روی باشگاه است. اینکه بتوانم با قدرت برگردم و تمرین کنم.

وی درخصوص پیشنهادهایش از ترکیه و هلند گفت:

بله. در این خصوص زیاد صحبت شده است و طبیعی است. اما این ها بیشتر در حد صحبت بوده است و این وسط پیشنهادات رسمی ای نیز بوده است که با باشگاه صحبت کرده اند. اما راستش را بخواهید به طور جدی در این خصوص صحبت نکرده ام. من همیشه خواسته است بجنگم و شرایط را برای خودم تغییر بدهم. هیچ وقت نمی شود آینده را پیش بینی کرد.

وی درخصوص انتخاب گل سون هیونگ مین به عنوان گل فصل گفت:

به من دو هفته پیش گفتند که گلم، گل سال باشگاه شده ولی درخصوص لیگ برتر باید بگویم که امسال گل های خیلی خوبی زده شد. گل هایی که از پشت محوطه جریمه زده شد یا گول سون که یک مسیر طولانی را طی کرد و به گل رسید. ولی خب اینقدر حسم به گلم مثبت بود و اتفاقات خوبی رقم زده شد، خیالم راحت بود که می توانم به این مهم دست پیدا کنم و گلم بهترین گل فصل شود. من حتی در خیالاتم به این فکر می کردم که بروم روی صحنه و برای همه صحبت کنم و از گل سون تعریف کنم. بالاخره دلیلش هر چه بود، گل او به شدت خوب بود و اگر من خودم بخواهم انتخاب کنم، گل او را انتخاب می کنم.

بیشتر بخوانید:

گل سون هیونگ مین به برنلی به عنوان بهترین گل فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس انتخاب شد / رسمی

علیرضا جهانبخش | برایتون تولد بازیکن ایرانی خود را تبریک گفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش گل فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا جهانبخش در آستانه کسب یک جام دیگر در هلند

به گزارش قدس آنلاین، فاینورد که علیرضا جهابنخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت باید در فینال جام حذفی هلند به مصاف نایمخن برود. نایمخن تیم سابق علیرضا جهانبخش است و بازیکن ایرانی برای قهرمانی در جام حذفی باید بتواند از پس هم‌تیمی های قبلی خود بربیاید.

فاینورد قهرمان فصل قبل لیگ هلند، در فصل جاری نتوانست صلابت قبل را حفظ کند و در رده دوم قرار گرفت و باید آیندهوون را قهرمان این فصل لیگ هلند بدانیم. با این حال فصل می‌تواند برای بازیکن ایرانی با یک قهرمانی به پایان برسد.

نایمخن در رده ششم جدول لیگ هلند قرار دارد و خیلی‌ها شانس فاینورد را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند. 

آرنه اسلات سرمربی فاینورد پیش از این دیدار عنوان کرد کاملا برای این دیدار آماده است و تیمش را برای هر سناریویی‌ آماده کرده و حتی در تمرینات نیز ضربات پنالتی را تمرین کردند تا تیمش در صورت رسیدن بازی به ضربات پنالتی مشکلی نداشته باشد.

جهانبخش از تابستان ۲۰۲۱ با فاینورد قرارداد دارد و در این فصل عمدتا به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیمش حضور داشت و چندی پیش نیز به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیمش رسید. گفته شده او در تابستان بازیکن آزاد می‌شود و باید دید بازیکن ایرانی از تیمش خواهد رفت یا قرارداد او برای فصل جدید با فاینورد امضا خواهد شد.

جهانبخش با قهرمانی در جام حذفی می‌تواند دومین جامش را نیز در فوتبال هلند به دست بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد
  • علیرضا جهانبخش در آستانه کسب یک جام دیگر در هلند