Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

الهه فرشچی با انتشار عکس خود در اینستاگرام چنین نوشت: با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم.

به گزارش رکنا الهه فرشچی متولد 21 دی 1368 در کاشان و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است، تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده به سمت بازیگری رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه ام به بازیگری از دوران کودکی شروع شد

به قدر بازیگری را دوست داشتم که با دوستان در دبستان نمایش اجرا می کردم، و یا زمانی که با دوستانم تنها بودیم می گفتم از من بخواهند نقشی را برایشان بازی کنم.

پدر و مادرم اصلا موافق نودند در بازیگری فعالیت کنم، آنها هم مثل اغلب پدر و مادرا دوست داشتند فرزندشان مهندس یا دکتر شود، منتهی در نهایت در رشته ای که به آن علاقه داشتم تحصیل کردم.

به صورت جدی فعالیت خود را از چند تله فیلم در سال 1389 وقتی 21 ساله بود شروع کرد تا اینکه با نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست سال 93 به شهرت رسید.بازی او در سریال دردسرهای عظیم هم به شناخته تر شدنش کمک کرد.

ماجرای کشف حجاب الهه فرشچی 

اسفند ماه 96 بود که انتشار یک عکس بی حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرد .و قصد ادامه بازیگری را ندارد به شدت جنجالی شد.

او ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام اش مورد سودجوی قرار گرفته و با عذرخواهی از انتشار این عکس اعلام کرد از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

خانم بازیگر مدتی است در کشور دبی زندگی می کند و اخیرا عکس هایی بدون حجاب از مدل شدن او در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مراجع قضایی کشف حجاب الهه فرشچی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش احساسی عادل فردوسی‌پور به آهنگ غمگین روزبه بمانی در کنسرت (فیلم) چهره شکسته علیرضا قربانی قبل و بعد فوت همسرش (فیلم) چهره دیده نشده مرجانه گلچین در ۲۳ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • سکانسی که در سریال هفت سراژدها جنجال کرد
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • چهره بازیگر خردسال نقش سحر در سریال خانه به دوش بعد ۲۰ سال (فیلم)
  • قرآن خواندن بازیگر زخم کاری روی آنتن زنده | ببینید
  • قرآن خواندن بازیگر سریال زخم کاری