Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:54:36 GMT

بیشترین بیکاری ۲۲ سال اخیر در استرالیا ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۷۸۷۱

بیشترین بیکاری ۲۲ سال اخیر در استرالیا ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، در ماه جولای تعداد استرالیایی‌هایی که به دنبال کار می‌گردند به بالاترین سطح ۲۲ ساله رسید با این حال نرخ استخدام در این ماه بیش از انتظار کارشناسان رشد کرد اما برای جبران افزایش بیکاری کافی نبود.

داده‌های اداره آمار استرالیا نشان داد که در ماه جولای ۱۱۴,۷۰۰ نفر استخدام شده‌اند که این از پیش‌بینی کارشناسان برای اشتغال ۴۰,۰۰۰ نفر فراتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این گزارش از سوی دیگر نشان داد که برای اولین بار در تاریخ استرالیا تعداد افراد بیکار و افراد جویای کار به بالای یک میلیون نفر رسیده است.

نرخ بیکاری از ۷.۴ درصد در ماه ژوئن به ۷.۵ درصد رسید که این بالاترین سطح از اواخر ۱۹۹۸ تا کنون است.

کد خبر 4997963

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استرالیا بیکاری ویروس کرونا بورس قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا سهام عدالت قیمت نفت دارا دوم وام ودیعه مسکن بازار سهام شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی افزود: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت و از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی گفت: در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندورود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است

بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: هر چند طی سال‌های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

کد خبر 6086031

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • مدرس حوزه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • مدرس حوزه علمیه: اکثر خودکشی‌های اخیر مولود فقر است
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟