Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی که در خانه فرهنگ معلم کلایه برگزار شد اظهار داشت: چهارمین جلسه‌ای است که در مناطق حضور داریم و برای حل مشکلات در محل اقدام می‌کنیم تا مردم در جریان خدمات مسئولان قرار گیرند.

وی افزود: در استان شاید نگاه متفاوتی با برخی دولتمردان داریم اما در مجمع نمایندگان در حوزه خدمت رسانی هم راستا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهکلی تصریح کرد: سلایق سیاسی یک سوپاپ اطمینان است اما لازمه نظارت بر کارهاست زیرا امروز که دو جناح سیاسی وجود دارد شاهد فساد هستیم اما اگر کشور یک جناحی بود که فساد گسترش می‌یافت لذا به احزاب و سلایق سیاسی متنوع برای پیشگیری از فساد نیازمندیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: الزام حکومت داری وجود سلایق مختلف سیاسی است و چرخش مدیریت موجب پویایی و تحول می‌شود و این روند برای خود مدیر و دیگران هم مفید است و باید آن را بپذیریم.

وی گفت: در استان در ارائه خدمت هم فکر هستیم زیرا اعتقاد داریم باید کشور را درست مدیریت کنیم و نگاه جناحی نداشته باشیم و اگر به طرف مقابل خدمت ندهیم حتماً یک بیماری داریم لذا در ارائه خدمت ممیزی نداریم هر کس با نماینده و استاندار کار داشت نباید بپرسیم طرفدار کیست.

سیاهکلی اضافه کرد: هیچ مدیری را به سیستم اجرایی تحمیل نکردیم البته نظر می‌دهیم و اگر مدیری ضعیف باشد اعتقاد داریم باید جایش را به مدیر قوی بدهد البته نه اینکه نماینده آن را تحمیل کند.

وی از حل نشدن برخی مشکلات روستاهای محروم انتقاد کرد و اظهار داشت: واقعاً جای تأسف است بعد از ۴۰ سال امروز با تراکتور هم نمی‌توان به روستای وناش رفت و از مردم این منطقه خجالت می کشیم که کاری برای آنها نکرده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: از استاندار محترم خواهش می‌کنم بخشی از اعتبارات را برای بهسازی و روکش آسفالت جاده‌های روستایی اختصاص دهیم و با پیگیری انجام شده قرار است ۱۰۰ میلیارد تومان از تهران دریافت کنیم تا در راهسازی هزینه کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه آبخیزداری باید طرح‌های بیشتری اجرا شود تا ضمن تقویت منابع آب زیرزمینی بتوانیم از سیلاب هم پیشگیری کنیم.

سیاهکلی بیان کرد: بیشترین نیاز آبی منطقه در تیرماه و شهریور ماه است و اگر این نیاز تأمین شود کشاورزی منطقه متحول می‌شود.

وی در خصوص سرشماری جمعیت منطقه هم گفت: باید در سرشماری همه اهالی الموت که در این منطقه خانه دارند و در تابستان به الموت آمده و در زمستان به جای دیگر می‌روند در ردیف جمعیت منطقه محسوب شوند.

سیاهکلی اضافه کرد: الموتی عاقل است که تابستان به الموت می‌آید و زمستان به جای دیگر می‌رود و ما باید نگاهمان را عوض کرده و همه را تشویق کنیم که به زادگاهشان بازگردند و آن را آبا کنند و به کار بردن عنوان مهاجر به آنها اشتباه است.

وی بیان کرد: اگر تعریف قانون در مورد سرشماری جمعیت ایراد دارد باید در مجلس اصلاح کنیم تا وضعیت روستاها با شتاب بیشتری توسعه یابد.

سیاهکلی گفت: در اجرای طرح‌های هادی باید همه نیازهای روستاییان دیده شود و اینکه هنوز جایی برای نگهداری دام و طیور روستاییان نداریم ایراد است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی سخت گیری ها در ساخت و ساز روستایی منطقی نیست زیرا اگر بهسازی می‌شود از نظر بهداشت ایراد می‌گیریم و اگر نیاز روستایی به خارج از روستا منتقل می‌شود می‌گوئیم خارج از بافت و حریم است و اجازه نمی‌دهیم کاری کنند که این رویکرد باید اصلاح شود.

وی اظهار داشت: روستاهای ما کوچک است و برای صدور استخر پرورش ماهی می‌توانیم با ظرفیت‌های کمتر اجازه فعالیت دهیم تا مردم روستاهای کنار رودخانه تشویق شوند تا هم ساحل سازی کنند و هم به اقتصاد خود سامان دهند.

سیاهکلی گفت: هر مدیری که به مردم خدمت کند و مراجعه از آن دستگاه به دفتر نمایندگان کمتر باشد قدر دان وی هستیم و از ادامه کارش حمایت می‌کنیم.

وی از مردم الموت خواست در مراجعه به ادارات سعه صدر داشته باشند و اگر حقشان داده نشد به نمایندگان مراجعه کنند تا حقشان را بگیریم.

در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی در خصوص تقویت اینترنت، افزایش تعداد آمبولانس، همکاری در ابرسانی به ناحیه صنعتی الموت، راه اندازی پلیس ساختمان، گازرسانی به روستاهای باقیمانده، حل اختلاف ادارات برق و راه و شهرسازی، احداث سیل بند و سد خاکی در منطقهُ ساخت پد بالگرد، آسفالت مسیرها، سرمایه گداری در اوان، ایجاد رینگ گردشگری،
ایجاد سایت زباله، آب رسانی به ۳۲ روستا، تکمیل پل نینه رود،.‌تکمیل راه اوان و زوار دشت، مرمت منطقه تاریخی الموت تصمیماتی گرفته شد.

.

کد خبر 4998005

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه روند اجرای طرح شهید عجمیان در استان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت : این طرح که با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق محروم با انجام اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه جویی هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و دانش آموزان بوده است.

وی افزود: در گام اول ۵۲۶ مدرسه توسط آموزش و پرورش شناسایی شد که تاکنون این طرح در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس آن از محل اعتبارات دولتی و خیری به میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی این استان طی سال ۱۴۰۳ اشاره و خاطر نشان کرد: تکمیل فضا‌های آموزشی و پرورشی نیمه تمام، ساماندهی مدارس کانکسی، احداث مجتمع‌های آموزشی بزرگ مقیاس و ادامه طرح‌های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی در دستور کار و پیگیری قرار دارد.

نظری گفت: با تلاش و پیگیری ریاست این سازمان، تخصیص اعتبارات با توجه به موارد برنامه هفتم افزایش یافته و همچنین با حمایت استاندار کرمانشاه اعتبارات تملک دارایی این استان ۲ برابر شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • آب‌انبار کاروانسرای تاریخی جهرم بهسازی شد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران