Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه اینتر میامی انتقال هافبک فرانسوی یوونتوس به تیم تحت تملکش را تأیید و از هم‌تیمی سابق خود در پاری‌سن‌ژرمن تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید بکام پیوستن بلیز ماتویدی به تیم تیم فوتبال اینتر میامی آمریکا را تأیید کرد. ستاره سابق تیم ملی انگلیس که دارنده بخشی از سهام باشگاه اینتر میامی است، بازیکنی را برای این تیم به خدمت گرفت که برای مدتی کوتاهی در پاری‌سن‌ژرمن (ژانویه تا ژوئن 2013) با او هم‌تیمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتویدی روز گذشته با توافق دوجانبه با یوونتوس قراردادش با این تیم را فسخ کرد و حالا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی MLS می‌شود. او به تیمی می‌رود که بکام یکی از پنج مالک و مدیرفوتبال آن است.

ماتویدی طی توافق با یوونتوس، آماده پیوستن به تیم دیوید بکام شد

 

بکام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «من این شانس را داشتم که در پاریس در کنار بلیز بازی کنم و در آنجا دیدم که او چه بازیکن حیرت‌‌‌آوری است. به همین دلیل من بی‌صبرانه برای دیدن استعداد و درخشش او در تیم‌مان منتظر هستم. بلیز تو انسانی فوق‌العاده هستی و مطمئن باش که اینجا در میامی برای خودت و خانواده زیبایت یک خانه جدید حیرت‌آور پیدا خواهی کرد. پیوستن بازیکنی با سابقه قهرمانی در جام جهانی، اتفاقی که برای اولین بار در MLS رخ می‌دهد، برای ما یک افتخار بزرگ است. از اینکه اینتر میامی را برای ادامه دادن دوران بازی‌ات انتخاب کرده‌ای بیشتر از این نمی‌توانم، خوشحال باشم».

ماتویدی 33 ساله، ماه آگوست سال 2017 به یوونتوس پیوست و با این تیم سه قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال MLS یوونتوس بیشتر بخوانید... ادعای خبرنگار اسپانیایی: یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد! دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می‌گیرد/ خانه‌نشینی ۳ ماهه مدافع یوونتوس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادعای خبرنگار اسپانیایی: یوونتوس رونالدو را به بارسلونا پیشنهاد داد! دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می‌گیرد/ خانه‌نشینی ۳ ماهه مدافع یوونتوس واژه های کاربردی مرتبط فوتبال MLS یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزارش تمرین استقلال| بازگشت مصدومان و صحبت‌های مجیدی با بازیکنان ۲ مرفاوی: مدیریت پرسپولیس به پیروانی تذکر بدهد، حرف‌های او کودکانه است/ برخی صحبت‌ها علیه قلعه‌نویی درست نیست ۳ مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خورد ۴ انتقاد اوزیل از واکنش آرسنال به حمایت او از مسلمانان چین/ دلیل مخالفت ستاره آلمانی با کاهش حقوقش مشخص شد ۵ مصدومیت بشار رسن در تمرین پرسپولیس ۶ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۷ سازمان لیگ: اتهام تحویل قراردادهای خارجی استقلال را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم ۸ شجاعیان: باید دینم را به استقلال و هوادارانش ثابت می‌کردم/ از سازمان لیگ گلایه دارم مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم مرفاوی: مدیریت پرسپولیس به پیروانی تذکر بدهد، حرف‌های او کودکانه است/ برخی صحبت‌ها علیه قلعه‌نویی درست نیست سخنگوی فدراسیون فوتبال: اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار می‌شود/ اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خورد مهمترین اخبار تسنیم عادی‌سازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی رسماً کلید خورد / «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی ایران خواستار ایستادگی شورای امنیت در برابر آمریکا شد همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند واکنش امیرآبادی به اظهارات واعظی درباره غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال یوونتوس فوتبال یوونتوس اینتر میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد

پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق، اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت، چون در شبی رقم خورد که آن‌ها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه ۱۸ و مارکوس تورام در دقیقه ۴۹ رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آن‌ها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه ۸۰ توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی، اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد، کارت قرمز گرفت.

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را ۵ بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زد. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال ۲۱-۲۰۲۰ با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود. همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی، اما میلان را ۶۹ امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی