Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال لایپزیگ با کسب پیروزی مقابل اتلتیکومادرید به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پنجشنبه تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و لایپزیگ در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون به مصاف هم رفتند که این بازی را نماینده آلمان با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که نیمه اول آن بدون گل خاتمه یافت، لایپزیگ در دقیقه 51 توسط دنی اولمو قفل دروازه‌ها را شکست. ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید اما چند دقیقه پس از ورودش به میدان یک پنالتی گرفت و در دقیقه 71 آن را به گل تساوی روخی بلانکو تبدیل کرد. با این حال این نماینده آلمان بود که دو دقیقه مانده به پایان کار، با شوت آدامز که در بین راه با برخورد به مدافع اتلتیکومادرید تغییر مسیر داد گل برتری را به ثمر رساند و شگفتی‌سازی‌های این فصل خود را با ثبت اولین صعودش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کامل کرد.

ناگلسمان: شاید امسال یک فینال تمام آلمانی داشته باشیمسیمئونه: پیروزی‌مان مقابل لیورپول شانس صعودمان به نیمه نهایی را بیشتر نمی‌کند/ جواب ناگلسمان را نمی‌دهم

 

شاگردان یولیان ناگلسمان که در مرحله قبلی رقابت‌ها نیز تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو را حذف کرده بودند، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها حریف پاری‌سن‌ژرمن خواهند بود.

در سومین و حساس‌ترین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 امشب تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن لایپزیش اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| پایان حسرت پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به نیمه نهایی با بازگشت دراماتیک مقابل آتالانتا واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن لایپزیش اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزارش تمرین استقلال| بازگشت مصدومان و صحبت‌های مجیدی با بازیکنان ۲ مرفاوی: مدیریت پرسپولیس به پیروانی تذکر بدهد، حرف‌های او کودکانه است/ برخی صحبت‌ها علیه قلعه‌نویی درست نیست ۳ مصدومیت بشار رسن در تمرین پرسپولیس ۴ مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خورد ۵ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۶ انتقاد اوزیل از واکنش آرسنال به حمایت او از مسلمانان چین/ دلیل مخالفت ستاره آلمانی با کاهش حقوقش مشخص شد ۷ جیوبا بازیکن سال زنیت شد ۸ شجاعیان: باید دینم را به استقلال و هوادارانش ثابت می‌کردم/ از سازمان لیگ گلایه دارم مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم کاوه: شرایط مالی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد/ کشتی‌گیران با مدال المپیک جاودانه می‌شوند لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم مهمترین اخبار تسنیم «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است ایران خواستار ایستادگی شورای امنیت در برابر آمریکا شد همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند واکنش امیرآبادی به اظهارات واعظی درباره غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لایپزیش اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن لایپزیش اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا نهایی لیگ قهرمانان اروپا مرحله نیمه نهایی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین بازی از هفته سی‌ام لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پذیرای لیون بود که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

گل به خودی نمانیا ماتیچ، مدافع لیون در دقیقه ۳، پاریسی‌ها را پیش انداخت و تنها سه دقیقه بعد، لوکاس برالدو، اختلاف میزبان و میهمان را دو برابر کرد. در سی‌و‌دومین دقیقه بازی گونچالو راموس سومین گل PSG را هم زد تا برتری تیمش در نیمه نخست تثبیت شود. اگرچه در دقیقه ۳۷ لیون توسط نواما یکی از گل‌های خورده جبران کرد، اما سه دقیقه به پایان ۴۵ دقیقه اول، راموس با زدن دومین گلش امید‌های میهمان برای بازگشت به بازی را خیلی زود نابود کرد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول گلی در بر نداشت و به این ترتیب شاگردان لوئیس انریکه با ثبت نوزدهمین برد در بیست‌و‌نهمین بازی فصل‌شان ۶۶ امتیازی شدند و حاشیه امنیت خود در صدر جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش دادند. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لوشامپیونه باقی مانده است.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه، پس از پاری‌سن‌ژرمن ۶۶ امتیازی، موناکو با ۵۵ امتیاز و تعداد بازی‌های برابر با PSG (۲۹ بازی) در رده دوم قرار دارد و برست با ۵۳ امتیاز از ۳۰ بازی رده سوم را به خود اختصاص داده است. تیم‌های لیل با ۵۲ امتیاز، نیس با ۴۷ امتیاز و لانس با ۴۶ امتیاز نیز در جایگاه‌های بعدی و کورس رقابت برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده قرار دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت