Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:41:22 GMT

اعتراف سیمئونه: لایپزیش از ما بهتر بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۵۴

اعتراف سیمئونه: لایپزیش از ما بهتر بود

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید, می‌گوید که لایپزیش عملکرد به‌مراتب بهتری نسبت به تیم ارائه داده و شایسته پیروزی بوده است.

به "گزارش "ورزش سه"، در حالی که دیگو سیمئونه امیدوار بود بالاخره در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا طلسم ناکامی خود طی سال‌های گذشته را بشکند و به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند اما یک رقیب به غیر منتظره باعث شد که این تیم در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اتلتیکو مادرید در حالی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لایپزیش شکست خورد که پیش از آغاز بازی بسیاری شانس این تیم را برای پیروزی و صعود به مرحله بعد بسیار بالا می‌دانستند اما شاگردان یولیان ناگلزمان با ارائه یک نمایش فوق العاده به شگفتی سازی خود در چمپیونزلیگ ادامه دادند.

 

دیه‌گو سیمئونه در پایان بازی در رابطه با شکست تیمش گفت: " لایپزیش با فشار بیشتری بازی می‌کرد و من فکر می کنم که آنها در طول بازی کاملاً فعال تر از ما عمل کردند. اکنون زمان آن رسیده که از خواب بیدار شده و برای فصل آینده آماده شویم. عملکرد حریف واقعا فوق العاده بود. آنها با سرزندگی، شور و اشتیاق و انگیزه بازی کردند و همین کار را برای ما دشوار کرد. چیزی که باعث شد من در نهایت شکست بخوریم."

 

 

آر بی لایپزیش دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانس یواخیم واتسکه: انتقام گرفتن از بایرن مونیخ در فینال جالب خواهد بود اما مسیر دشواری داریم

هانس یواخیم واتسکه رویای انتقال از بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان را دارد

 

طرفداری | با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها، رقبای خود را شناختند و بروسیا دورتموند در این مرحله باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

زنبورها در تاریخ 22 فروردین در استادیوم واندا متروپولیتانو باید به مصاف حریف خود بروند و سپس در 28 فروردین در زیگنال ایدونا پارک و مقابل دیوار زرد از شاگردان ال چولو میزبانی خواهند کرد. 

به نقل از اسکای آلمان؛ حال هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند درباره رویارویی با اتلتیکو مادرید صحبت کرده و این‌که در بازی رفت میهمان هستند را یک مزیت برای خودشان دانسته است. او گفت:

قرعه جالبی است. ما می‌خواستیم بازی اول‌مان خارج از خانه باشد. اتلتیکو قرعه سختی است و واضح است شما نمی‌خواهید برای بازی برگشت به مادرید بروید. آن‌ها از سال 1997 تاکنون در خانه‌شان شکست نخورده‌اند. ما از نقاط قوت اتلتیکو آگاهیم. با این حال شانس هر دو تیم از نظر من 50-50 خواهد بود.

مطابق با مسیر مشخص شده تا فینال، برنده این بازی با برنده دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا روبه‌رو خواهد شد که این باعث می‌شود احتمال رویارویی دورتموند و بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان با گذشت 11 سال از فینال تمام آلمای سال 2013 در استادیوم ومبلی، وجود دارد. واتسکه در این‌باره، گفت:

یک بازی دیگر مقابل بایرن در ومبلی برای گرفتن انتقام، جالب خواهد بود اما لازم نیست ما اکنون خودمان را گول بزنیم زیرا باید مسیر دشواری در انتظارمان است.

گفتنی است باواریایی‌ها نیز در این مرحله باید مقابل آرسنال قرار بگیرند و برنده این بازی نیز در نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • از گواردیولا، سیمئونه و امباپه تا توخل، آنچلوتی و هری کین؛ قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چه برنده و بازنده‌های داشت؟+تصاویر
  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • سیمئونه: از بهانه آوردن خوشم نمی‌آید؛ بارسلونا بهتر بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم
  • مدافع اتلتیکو اخراج شد تا آبروی سیمئونه بیشتر نرود!
  • ژاوی: بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید تقریبا بی‌نقص بود
  • صعود منچسترسیتی و کاوتری به نیمه‌نهایی جام حذفی
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم
  • هانس یواخیم واتسکه: انتقام گرفتن از بایرن مونیخ در فینال جالب خواهد بود اما مسیر دشواری داریم