Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:05:27 GMT

اصابت ۳ راکت به پایگاه هوایی «بلد»

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۶۱

اصابت ۳ راکت به پایگاه هوایی «بلد»

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق اعلام کرد که دیشب سه راکت به پایگاه هوایی «بلد» در جنوب استان صلاح الدین اصابت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق دیشب اعلام کرد که سه فروند راکت «کاتیوشا» به پایگاه هوایی «بلد» استان صلاح الدین اصابت کرد.

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق تاکید کرد که این حمله راکتی، هیچ گونه تلفاتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه هوایی بلد، بزرگترین پایگاه مشترک نیروهای عراقی و آمریکایی است که در 6 کیلومتری شمال بغداد واقع است.

مساحدت این پایگاه 25 کیلومتر مربع است که دارای حصار امنیتی به طول 20 کیلومتر است و در آن جنگنده های «اف-16» عراق مستقر هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین ارتش عراق استان صلاح الدین پایگاه هوایی بلد پایگاه هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان

گزارش منابع خبری پاکستان از یک حمله بزرگ به نیروهای امنیتی در منطقه «وزیرستان شمالی» و همچنین عملیات انتحاری حکایت دارد که منجر به کشته شدن پنج نفر از نیروهای نظامی شده است.

به گزارش مشرق، یک مرکز نظامی در بخش کادی واقع در منطقه "وزیرستان شمالی" هدف عملیات انتحاری و سپس یورش عناصر تروریستی به این مرکز قرار گرفت.

روابط عمومی ارتش پاکستان دقایقی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یورش عناصر تروریستی به مرکز نظامی و همزمان وقوع چند حمله انتحاری باعث جان باختن ۵ نظامی پاکستان شد.

در این بیانیه آمده است: درپی عملیات پاکسازی در منطقه ۶ تروریست کشته و دو افسر درجه دار ارتش (یک سرهنگ و یک ستوان) نیز جان خود را از دست دادند.

تارنمای خبری خوراسان دایری در پاکستان نیز نوشت که یک گروه شبه‌نظامی وابسته به "حافظ گل بهادر" مسوولیت حمله انتحاری به نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی را برعهده گرفته است‌.

منابع بیمارستانی به رسانه‌ها گفتند که ۱۲ نفر از نظامیان زخمی به مرکز درمانی منتقل شده که وضعیت برخی از آنان بحران است و احتمال افزایش شمار تلفات وجود دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می کند
  • عراق تسلیحات ضدهوایی خریداری می‌کند
  • حملات نیرو‌های ارتش افغانستان به پایگاه‌های نظامی پاکستان
  • ناتو بزرگترین پایگاه اروپایی خود را در مرز اوکراین می‌سازد
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه پهپادی صهیونیست‌ها
  • عراق کنترل پایگاه‌های مرزی مخالفان ایران را برعهده گرفت
  • حمله گسترده حزب الله به 9 پایگاه ارتش اسرائیل
  • حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان