Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@02:11:54 GMT

«ناگلزمن» جاوادنه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۶۳

«ناگلزمن» جاوادنه شد

پنجشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ آلمان در دیدار برابر اتلتیکومادرید اسپانیا با ارائه نمایشی تحسین‌برانگیز به برتری دو بر یک دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد.

این تیم در نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال با تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن فرانسه مصاف خواهد داد.

پس از برتری لایپزیگ مقابل اتلتیکو، «یولین ناگلزمن» با ۳۳ سال و ۲۱ روز به جوان‌ترین مربی تاریخ تبدیل شد که تیمش را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی جوان، سه فصل قبل با عملکردی درخشان در هافنهایم برای خودش نامی دست و پا کرد و اکنون یکی ار مطرح‌ترین مربیان فوتبال اروپا محسوب می‌شود.

ارزش کار ناگلزمن و شاگردانش زمانی مشخص می‌شود که بدانیم تنها ۱۱ سال از تاسیس تیم فوتبال لایپزیگ می‌گذرد.

برچسب‌ها لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دغدغه بزرگ بارسا برای پارک دو پرنس

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و پاری سن ژرمن بر اساس قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بارسا برای اولین بار در چهار سال گذشته و پس از شکست ناپولی در مونتجوئیک با گل‌های فرمین، کانسلو و لواندوفسکی به این مرحله رسیده است.

شاگردان ژاوی باید در بازی رفت در پارک دو پرنس بسیار احتیاط کنند، زیرا تا 7 بازیکن با خطر محرومیت روبرو هستند. 

در رقابت‌های لیگ قهرمانان، هر بازیکنی که سه کارت زرد دریافت کند، از یک بازی محروم می‌شود. در بارسا، لامین یامال، فرانکی دی یونگ، آرائوخو، کریستنسن، ژوائو فلیکس، فران تورس و سرخی روبرتو دو کارته هستند، بنابراین اگر در فرانسه کارت بگیرند، بازی برگشت در مونتجوئیک را از دست می‌دهند.

به همین ترتیب، آنها اگر در بازی رفت کارت نگیرند و در بازی برگشت توسط داور جریمه شوند، در صورت صعود بارسا بازی رفت نیمه نهایی را از دست خواهند داد. البته اگر آبی اناری‌ها به جمع چهار تیم برتر برسند، تمام کارت‌ها پاک می‌شوند و بازیکنان تک کارته بدون دغدغه به دور بعد می‌رسند.

در تیم فرانسوی سه بازیکن در حالت آماده‌باش قرار دارند. میلان اشکرینیار، لوکاس هرناندز و اوگارته قبلا دو کارت در این رقابت‌ها دیده‌اند و اگر سومی را در بازی رفت دریافت کنند، بازی برگشت را در مونتجوئیک از دست می‌دادند.

دیگر خبرها

  • رضایت از قرعه‌: بایرن-آرسنال بهترین است
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • لیگ برتر سهمیه تیم‌های آلمانی را تهدید می‌کند
  • صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی جام حذفی با غلبه بر نیوکاسل
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • کشتی آزاد جام قهرمانان - ترکیه| فینالیست شدن ۵ کشتی‌گیر ایران
  • اولین دغدغه بزرگ بارسا برای پارک دو پرنس
  • رای قاطع هواداران پی‌اس‌جی: بارسا را می‎‌بریم
  • عکس‌| تقابل دوباره امباپه و بارسا؛ به یاد آن شب رویایی!
  • عصبانیت مدیر سیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید