Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد: چهار نفتکش ایرانی در آب‌های بین المللی از سوی دولت آمریکا توقیف شده اند.

بر این اساس، این روزنامه مدعی شد: چهار نفتکش ایرانی بلا، برینگ، پاندی و لونا بدون استفاده از زور در آب‌های بین المللی توقیف شده است. این نفتکش‌ها هم اینک در حال حرکت به سمت هیوستون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفتکش های ایرانی توقیف نفتکش صادرات نفت به ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اطلاعاتی آلمان مدعی حمله روسیه به غرب شد

یک روزنامه آمریکایی ادعا کرد برخی اسناد اطلاعاتی محرمانه آلمان را مشاهده کرده که در آن هشدار داده شده روسیه ممکن است از سال ۲۰۲۶ دست به یک حمله گسترده به غرب بزند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سان، در یک گزارش اطلاعاتی محرمانه آلمان نوشته شده جاسوسان آلمانی اخیرا «تشدید چشمگیر تولید تسلیحات روسیه» را رصد کرده‌اند.

در این تحلیل اطلاعاتی جدید آلمانی‌ها ادعا شده «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه احتمالا تا سال ۲۰۲۶ آماده شروع یک جنگ علیه ائتلاف پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواهد بود.

در این سند اطلاعاتی محرمانه عنوان شده سازماندهی مجدد ارتش روسیه، تحرکات سربازان این ارتش و استقرار موشک‌هایش در غرب روسیه از جمله تحرکات شناسایی شده هستند.

بیزنس اینسایدر تصریح ساخت: «تحلیل سرویس‌های اطلاعاتی آلمان هم اکنون در حال توزیع شدن در سطح دولت آلمان است.»

در این گزارش نوشته شده است: «طبق این سند تشدید چشمگیر تولید تسلیحات از جانب روسیه رصد می‌شود و این روند ممکن است منجر به دو برابر شدن قدرت نظامی روسیه در پنج سال آینده در مقایسه با وضعیت امروز به ویژه در حوزه تسلیحات متعارف شود.»

نویسندگان این گزارش مدعی شدند این پیش‌بینی‌ها سرویس‌های اطلاعاتی را به این نتیجه رسانده‌اند حمله روسیه به خاک ناتو از سال ۲۰۲۶ را «دیگر نمی‌توان منتفی دانست.»

در ادامه این گزارش بیزنس اینسایدر نوشته شده مقام‌های ناتو بر اساس گزارش‌ها نگران توانمندی‌های نظامی فزاینده روسیه هستند، اما معتقد نیستند که لزوما این به معنی کشیده شدن غرب به جنگی با روسیه است.

به نوشته روزنامه «سان» در یک ارزیابی مقام‌های اطلاعاتی در آمریکا نیز ادعا شده احتمالا روسیه در عرض پنج تا هشت سال قدرت نظامی که قبل از حمله فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین را داشت، احیا خواهد کرد.

بیزنس اینسایدر نوشت: گزارش مقام‌های اطلاعاتی آلمان هنوز از سوی جاسوسان آلمانی علنی نشده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اخیرا هشدار داد در صورتی که احساس کند غرب حاکمیت روسیه را تهدید می‌کند برای پرتاب تسلیحات هسته‌ای آماده است.

رئیس جمهور روسیه در صحبت‌هایی پیش از شروع انتخابات ریاست جمهوری اخیر کشورش تاکید کرد مسکو در صورت وجود تهدید علیه امنیت ملی خود «از نقطه نظر نظامی-فنی برای پاسخ دادن آماده است.»

او تاکید کرد: «تسلیحات وجود دارند که استفاده شوند. ما اصول خودمان را داریم. اگر مساله بر سر تهدید موجودیت کشور روسیه و آسیب دیدن به حاکمیت و استقلال آن باشد ما برای استفاده از تسلیحات شامل هر گونه تسلیحاتی از جمله هسته‌ای آماده هستیم.»

روزنامه سان انگلیس نوشت: اسناد دولتی که هکر‌های اوکراینی مدعی افشای آن‌ها شده‌اند نشان می‌دهند که پوتین خودش را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند.

در گزارش این روزنامه ادعا شد، این اسناد که توسط پوتین امضا شده‌اند نشان دهنده برنامه‌های رئیس جمهور روسیه برای حمله به اروپا در صورتی که اوکراین شکست بخورد، هستند.

گروه موسوم به «مرکز مقاومت ملی اوکراین» مدعی شد که هکری‌های این گروه این اسناد را از طریق پست الکترونیکی رهگیری کرده‌اند.

به ادعای این گزارش در این اوراق یک طرح پنج بندی مطرح شده که قرار است بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اخیر روسیه اعلام شود. طبق این گزارش ادعایی، این طرح در نامه‌ای مطرح شده که گمان برده می‌شود برای پوتین نوشته شده باشد و در آن ویاچسلاو وولودین، رئیس مجلس دومای دولتی روسیه سیاست‌هایی را برای دوره بعدی ریاست جمهوری او پیشنهاد داده است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • انگلیس ۳ نفتکش ایران را توقیف کرد، شاه گفت انگلیس دو نفتکش را بردارد و یکی را برگرداند
  • گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند
  • رونمایی از پیراهن چهار مدعی قهرمانی یورو (عکس)‏
  • چک در تدارک ارسال تسلیحات نظامی جدید به اوکراین
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل در زندان غزه گیر افتاده است
  • سند اطلاعاتی آلمان مدعی حمله روسیه به غرب شد
  • آغاز تحقیقات درباره نقش متا در فروش مواد مخدر در آمریکا
  • «متا» با اتهام فروش غیرقانونی مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کند
  • قفل مذاکرات هسته ای ایران چطور در دوره دوم بایدن یا ترامپ باز می شود؟