Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از یک «مقام رسمی» در خبری مدعی شد آمریکا چهار کشتی حامل سوخت ایران را توقیف کرده است.

به گزلرش ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از یک «مقام رسمی» در خبری مدعی شد آمریکا چهار کشتی را که حامل سوخت ایران بوده اند توقیف کرده است. این کشتی ها به نام‌های«لونا»، «پاندی»، «برینگ» و «بلا» «بدون استفاده از  نیروی نظامی» «در چند روز گذشته» توقیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام آمریکایی جزییات بیشتری از این ادعای خود ارائه نکرده است اما به نوشته این رسانه آمریکایی چهار کشتی توقیف شده در مسیر هوستون قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا چهار کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تاکید کرد که آمریکا به دلیل تجاوزات به یمن با یک پاسخ سخت مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران ارشد جنبش انصارالله در این باره گفت: آمریکا که در سرزمین ما ویرانی به بار می‌آورد، نمی‌توانیم با گل از آن استقبال کنیم، بلکه با قتل و کشار نیروهایش مواجه خواهد شد.

وی گفت: ما به آمریکایی‌ها این پیام نظامی را می‌رسانیم که روحیه ما بالاست و این روحیه به آنها آسیب می‌رساند.

الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شما نمی‌توانید کوه‌ها و دشت‌های یمن را اشغال کنید و این قهرمانان و مردان از آنها محافظت می‌کنند و شما چیزی جز شکست درو نخواهید کرد.

وی خطاب به آمریکا ادامه داد: رهبر انقلاب (عبدالملک بدرالدین الحوثی) از شما استقبال می‌کند و بسیار مشتاق است که مستقیما با شما رو در رو شود و حال که موضع رهبر انقلاب یمن اینگونه است افسران و سربازانی که مطلقا تسلیم رهبر خود هستند، چه وضعیتی دارند.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تأکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین با آرای ۸۷ درصدی | مقام آمریکایی : من در جای خود میخکوب شدم !
  • چک در تدارک ارسال تسلیحات نظامی جدید به اوکراین
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل در زندان غزه گیر افتاده است
  • آغاز تحقیقات درباره نقش متا در فروش مواد مخدر در آمریکا
  • الحوثی: آمریکایی‌ها با مجازات سختی مواجه خواهند شد
  • نیجر توافقنامه نظامی با آمریکا را لغو کرد/ واشنگتن به دست و پا افتاد
  • نیجر روابط نظامی خود را با آمریکا لغو می‌کند
  • آمریکاکمک‌ها به اسراییل را کُندکرده؛باشکست درغزه فاصله‌ای نداریم!
  • توقیف ۴ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات ارتش یمن در دریای سرخ